כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024

דרעי ליו"ר הכנסת: "קצץ 10% משכרי"

חברי הכנסת החליטו לקצץ משכרם רק 1% במקום 10 אחוזים מתוכננים • במכתב ששיגר ליו"ר הכנסת מבקש יו"ר ש"ס לשנות ההחלטה - ומודיע: "לי תקצץ בכל מקרה"

אריה דרעי. צילום: ארכיון
אריה דרעי. צילום: ארכיון

בסטטוס שמפרסם הבוקר (ב) יו"ר ש"ס, ח"כ אריה דרעי, בדף הפייסבוק שלו, הוא מבקש לקצץ בשכרו: "דרשתי מיו״ר הכנסת לפעול לביטול ההחלטה של ועדת העבודה והרווחה, על פיה יקוצץ רק 1% משכרם של חברי הכנסת במקום העשרה אחוזים המתוכננים. כתבתי לו, כי לא יתכן שנבחרי ציבור לא ידרשו מעצמם את שהם דורשים מהציבור. דרשתי ממנו גם, להפחית בכל מקרה משכרי כחבר כנסת עשרה אחוזים כפי שתוכנן מלכתחילה", כותב דרעי, ומצרף את המכתב ששלח.

"לכבוד מר יולי אדלשטיין יו"ר הכנסת
שלום רב,

"הנדון: דרישה להפחתה בשכרי

"במסגרת חוק ההסדרים הועלתה הצעה שאושרה בקריאה ראשונה להפחית את שכרם של חברי הכנסת ב-10%, מעשה ראוי אשר מהווה דוגמא לציבור כי הכנסת איננה מנותקת מהעם ונבחריה דורשים מעצמם את שהם דורשים מאחרים.

בסוף השבוע למרבה הפלא, החליטה ועדת העבודה והרווחה לבטל כמעט לחלוטין את הקיצוץ המתוכנן ולהעמידו על 1% בלבד.

מההעמדה בה אני נמצא כרגע כחבר אופוזיציה אין באפשרותי למנוע את הגזירות הקשות המתוכננות על הציבור כולו, ובפרט על האוכלוסיות המוחלשות בישראל, אך ברור לי שאי אפשר לתת יד להחלטה שמטיבה אך ורק עם נבחרי הציבור, בזמן שכל יתר הקיצוצים עומדים על כנם ללא כוונה לערוך בהם שינוי כלשהו.

אני פונה אליך כבוד היו"ר, כמי שאמון על שמירת מעמדה וכבודה של הכנסת בעיני העם, כי תפעל מידית לביטול ההחלטה השערורייתית שנתקבלה, ההצעה שהועברה בחוק ההסדרים על קיצוץ של 10 % היא החלטה ראויה ויש להותירה על כנה.

במידה ומאמציך לא יישאו פרי אבקש להפחית לאלתר משכרי 10% ועל פי ההצעה המקורית".

בכבוד רב ובידידות, ח"כ אריה דרעי
דרעי קיצוץ שכר הפחתה ח''כים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד