א' אייר התשפ"ד
09.05.2024
אסור לפספס

בערב ראש חודש: התפילה הנוראה שתיערך במעונו של מרן שר התורה זיע"א

בחדר הלימוד המפורסם ברחוב רשב"ם 23 בבני ברק יתכנסו מחר שלושה מצדיקי וגאוני הדור אשר יחד יקרעו שערי שמים להמשך קיום גזירתו ההיסטורית של מרן שר התורה אשר גזר בצעד חסר תקדים כי התורמים לקרן "והסירותי" יזכו שהם ובני ביתם "לא יהיו חולים" • אסור לכם לפספס

בערב ראש חודש: התפילה הנוראה שתיערך במעונו של מרן שר התורה זיע"א
במעון הגר"ח צילום: באדיבות המצלם

כמידי חודש בחודשו יתכנסו שלושה מצדיקי וגאוני הדור ויקרעו שערי שמים בתפילה נוראה שגם החודש יזכו רבבות תורמי קרן "והסירותי" שעל ידי "קופת העיר" לברכתו ההיסטורית וחסרת התקדים של רשכבה"ג מרן שר התורה הגאון רבי חיים קניבסקי זצוקללה"ה אשר גזר כי כל התורם לקרן "והסירותי מחלה מקרבך" יזכו "שלא יהיה חולה ולא יהיו חולים בביתו".

לחצו כאן ותזכו בגזירה ההיסטורית>>>

היה זה לפני חודשים רבים כאשר רשכבה"ג מרן שר התורה הגאון רבי חיים קניבסקי זיע"א זימן למעונו את ראשי "קופת העיר" שם הוא ביקש מהם להקים קרן מיוחדת אשר תעניק סיוע כספי לאלפי חולים אשר כל מה שמונע מהם טיפול רפואי הגון הוא: הכסף שאין להם. המשימה שהייתה מורכבת במיוחד זכתה לגזירתו ההיסטורית של מרן זיע"א אשר הכתה גלים נרחבים באומרו כי התורמים יזכו שלא יהיו חולים וכן לא יהיו חולים בביתם של התורמים.

רבבות אנשים שנרתמו למשימה והוזילו מהונם זכו בסיעתא דשמיא לגזירתו ההיסטורית של מרן שר התורה זיע"א. ב"קופת העיר" אשר מיישמים את צוואתו של מרן שר התורה החליטו להמשיך במשימה ולסייע בסיוע כספי לעשרות אלפי חולים כאשר לצורך כך יתכנסו שלושה מצדיקי וגאוני הדור ויקבעו בגזירת בית דין כי גזירת מלך של מרן שר התורה תמשיך להתקיים גם בקרב כל אותם אלה שיירתמו לסייע בזה החודש: חודש אייר.

התפילה הנוראה להמשך השפעת גזירתו הנוראה של מרן שר התורה תיערך מחר, ערב ראש חודש אייר, במעונו המקודש של רשכבה"ג מרן שר התורה הגאון רבי חיים קניבסקי זיע"א, בהשתתפות עמוד ההוראה מרן הגאון רבי יצחק זילברשטיין, עמוד התפילה מרן הגאון רבי שמעון גלאי ומרן הגאון רבי יצחק שאול קניבסקי בנו יקירו של מרן זיע"א, אשר יחד יקרעו שערי שמים למענם של התורמים שיזכו להמשך קיום ברכתו של מרן שר התורה זיע"א.

זו תפילה היסטורית לכל דבר, שלושה מצדיקי וגאוני הדור יתכנסו במקום בו זעק רשכבה"ג מרן שר התורה הגאון רבי חיים קניבסקי למענם של החולים, במקום בו הוא הבטיח כי התורמים לא יהיו חולים, לא הם ולא בני ביתם. וכן, ממש שם, במקום הנורא הזה, הם, בגזירת בית דין יקרעו שערי שמים שגם בחודש אייר תעמוד גזירתו של שר התורה למענם של התורמים לקרן “והסירותי", שהם לא יהיו חולים חלילה, שגם בני ביתם לא יהיו חולים.

הרי המצב נורא ואיום, בכל יום שומעים על מחלה נוספת, על עוד אדם ששרוי במצב קשה וזקוק לרחמי שמים מרובים, כעת ממש זה ההזדמנות שלנו לזכות בגזירה הנוראה שלא נהיה חולים, לא אנחנו ולא בני בתינו, גזירה נוראה שעדיין ממשיכה להתקיים, גזירה נוראה שיצאה מפה קודשו של קודש הקודשים מרן שר התורה הגאון רבי חיים קניבסקי זיע"א. הקליקו כאן ועכשיו ותהיו מאלה שיזכו מחר בגזירה ההיסטורית.

לחצו כאן ותזכו בגזירה ההיסטורית>>>

הגר"ח קנייבסקי קופת העיר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד