כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
דרמה בבית המשפט

השופט רמז על לחצים שמופעלים נגדו אך סירב לעצור את משפט זדורוב

השופט אשר קולה הודיע הבוקר כי הדיונים במשפט זדורוב יימשכו  ובכך הוא דוחה את בקשת הפרקליטות לעצור את הדיונים עד שהשופט קולה יבהיר את רמיזתו בדיון האחרון על מעשים בלתי חוקיים שבוצעו כלפיו, קולה פנה אתמול אל הפרקליטות ודרש שיביעו בו אי אמון או שיפסול את עצמו וסיפר שהוא עבר פסח שחור של לחצים מגורמים עלומים

השופט רמז על  לחצים שמופעלים נגדו אך סירב לעצור את משפט זדורוב
רומן זדורוב צילום: פלאש 90

השופט אשר קולה דחה היום (חמישי) את בקשת הפרקליטות להקפיא את הדיונים בתיק עד להבהרת דבריו. "למען הסר ספק וכל עוד לא תהיה מניעה חוקית המשפט יימשך כסדרו", הבהיר השופט.

הפרקליטות ביקשה היום להקפיא את המשפט  עד להודעה חדשה בהודעתה נכתב כי קולה אמר בישיבת בית המשפט כי מתנהל נגדו קמפיין בתקשורת, תוך "טענה מרומזת לכאורה שהמאשימה היא זו שמובילה את ה'קמפיין' הזה". בנוגע לבקשת קולה כי הפרקליטות תגיש הודעת אמון בו, נכתב כי "הליך של מתן 'הודעת אמון בשופט' אינו מוכר, אין לו יסוד בדין או בכל מקור סמכות אחר".

אתמול, בסוף יום הדיונים שהתמשך עד לשעה מאוחרת ולקראת סיומו, השופט קולה פנה לעורכי הדין מטעם הפרקליטות ושאל האם הם סבורים שהוא מוטה וצריך לפסול את עצמו. ואז המשיך, "היה לי פסח שחור. היו עלי לחצים לא רק מהתקשורת גם מגורמים שאתם לא מכירים. הייתי קרוב לפסול את עצמי. לא עשיתי את זה רק בגלל האם המנוחה".

"אני אומר את הדברים בלב כבד מאוד. חבריי יודעים שיש לי לב קשה מאוד בתיק הזה. יש עוד דברים שלא את כולם אני רוצה לחשוף עכשיו, מי שצריך לדעת יודע, שנעשו כאן באופן שלדעתי אסור שייעשו במדינה מתוקנת", אמר קולה. מצד הפרקליטות נטען כי אמירה שכזו "אינה יכולה להיוותר בערפל", ודברי אב בית הדין המרמזים לכאורה על מעשים לא חוקיים שנעשו כלפיו מצד גורמים עלומים, ודרשה כי קולה יבהיר אותה.

 

סחבת משפטית רומן זדורוב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד