י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
"לאיראן אין תורת גזע"

בנט צדק כשלא הזכיר את איראן ביום השואה? הוויכוח באולפן

ויכוח התנהל הבוקר בתוכניתם של ינון מגל ובן כספית ב-103FM, בן כספית הצדיק את בחירת רה"מ בנט לא לאזכר את שלטון האייתוללות בנאומו לעומת ינון מגל שטען כי איראן היא השואה העכשווית | האזינו

בנט צדק כשלא הזכיר את איראן ביום השואה? הוויכוח באולפן
נפתלי בנט צילום: עמוס בן גרשום, לע"מ

ינון מגל מתח הבוקר בתוכנית הרדיו שלו ב-103FM אותה מגיש יחד עם בן כספית, ביקורת חריפה על ראש הממשלה נפתלי בנט שלא הזכיר את האיום האיראני בדבריו בעצרת ביד ושם. בן השיב: "אני שמח מאוד שהוא לא הזכיר את איראן, היה לו נאום מדהים, הכי טוב שהיה מאז נכנס לתפקידו.

בעודנו מדברים, האמריקאים כנראה נחושים בדעתם. משמרות המהפכה לא ייצאו מרשימות הטרור וזו עבודה דיפלומטית טובה של ישראל. ביידן מגיע לפה בעוד חודש וחצי. הצבא הישראלי הוא היחיד בעולם שמכה את איראן על בסיס שבועי". לטענת כספית, "השואה לא דומה לכלום - גם לא לאיראן". ינון סבר, מנגד, כי "אתה טועה, איראן זו השואה".

 

כספית: "לאיראן אין תורת גזע שקוראת להשמיד את היהודים. 50 אחוזים מאזרחי איראן כלל לא פרסים. יש שם משטר מטונף, צריך לפרק לו את הצורה ואנחנו עושים את זה לאורך כל הדורות. אסור להשוות את זה לצורר שהחליט לרדוף את היהודים עד ליומו האחרון. איראן היא אויב, לא קשור לשואה, לא דומה לשואה, אין סכנה לשואה שנייה". לטענתו, נאומי נתניהו לא הרתיעו את האיראנים - רק את הישראלים.

בן כספית ינון מגל האיום האיראני

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד