ח' ניסן התשפ"ד
16.04.2024
צדיקים במיתתם

מרגש: מעמד התפילה המסוגל לישועה שע"י "רינה של תורה" התקיים בחדר לימודו של מרן שר התורה

גדולים צדיקים במיתתם יותר מבחייהם: מעמד התפילה המסוגל לקריעת הים של מבקשי ישועה כפי שגילה וחידש מרן שר התורה זצוק"ל, נערך בערב של שביעי פסח אחר חצות היום בחדר לימודו הקדוש

מרגש: מעמד התפילה המסוגל לישועה שע"י "רינה של תורה" התקיים בחדר לימודו של מרן שר התורה
בחדר הגר"ח צילום: יח"צ

לראשנה מאז הסתלקותו, התקיים ברוב רגש מעמד התפילה המסוגל לבנים ובנות שהגיעו לפרקם, אשר גילה וחידש בטהרת קדשו מרן שר התורה הגר"ח קניבסקי זצוק"ל. המעמד הנדיר התקיים בזמן המסוגל לישועות, ערב שביעי של פסח אחר חצות כפי שקבע לדורות מרן זצוק"ל, בחדר לימודו הקדוש.

סגולת הקודש החלה בלימודם של המוני עמלי התורה שלוש שעות בתענית דיבור, בבית המדרש 'לדרמן'. כידוע וכמפורסם בקרב המונים שנושעו בשנה האחרונה, זמן זה מסוגל וכוחו רב לפתוח שערי שמים, והוא הוכח כאות ומופת לסגולה בדוקה ומנוסה זו לפעול רבות ולהחיש ישועה בכוח התורה, בכוח התפילה, ובכוח הזמן המסוגל לישועות מעל דרך הטבע. עם תום ג' שעות תמימות של עמל התורה, עלו מאות הלומדים לבית הגדול, וגדשו את המבואות והחדרים, כאשר בעלי התפילה מתכנסים בחדר לימודו של מרן זצוק"ל, בסדר התפילה המיוחד שהנהיג מרן הגר"ח ל"רינה של תורה".

את המעמד המיוחד ודברים בגודל השעה פתח ברוב רגש ראש הכוללים רינה של תורה הרה"ג רבי חיים יוסף שטיגל שליט"א, אשר ביקש בדבריו כי לפני כל פרק יאמרו הרבנים המתפללים שליט"א שם הפרק, היות וישנם אלפים רבים שמחוברים בשידור החי ואין להם את חוברת התפילה בידם. לפני העמוד ניגש ליבם של ישראל מרן המשגיח הגה"צ רבי בנימין פינקל שליט"א, שפתח בדברי התעוררות בגודל ומעלת המקום הקדוש, כאשר לפני כל פרק תהילים פירט וביאר את מעלתו וסגולתו. אחריו ניגש להעתיר לפני התיבה חתן מרן זצ"ל, מרן ראש הישיבה הגאון רבי שרגא שטינמן שליט"א בתחינה וזעקה ועימו המוני עמלי התורה שע"י הכוללים "רינה של תורה", בבקשה לקריעת הים הפרטית של מעוכבי זיווג ומצפי ישועה.

ברגש ובדמעות של המוני עמלי התורה שהצטופפו בבית הקדוש, עלתה שוועת המבקשים והמצפים מאלפי ישראל מכל קצוות ארץ מהם אלפים שהצטרפו דרך השידור החי הטלפוני, כאשר כל השמות הוזכרו במתון ובכוונת הלב.

קודם הזכרת השמות והבקשות ואמירת היג מידות נשא דברים נכדו נאמן ביתו של מרן זיע"א, הגה"צ רבי גדליה הוניגסברג שליט"א, רב קהילת שונה הלכות וראש כולל "רינה של תורה" מערב בני ברק, אשר תיאר בקול בוכים כמה עמל התורה ספוג בקירות קדושים אלו, וכמה מופתים וישועות לרבבות ישראל נגזרו בחדר זה, והכל בכח התורה. אשר הוא המקום הראוי והמסוגל להעתיר ולבקש כי יהיה מרן זצוק"ל מליץ יושר לכל המבקשים. בסיום המעמד נשא בנו חביבו של מרן זצוק"ל, הגאון רבי יצחק שאול קניבסקי שליט"א , מי שבירך מיוחד למעמד זה ולקריעת הים עבור כל הזקוקים לישועה. לאחר מכן נאמרו מ' פעמים שיר השירים, בנגינה וברוב עם כפי שהנהיג מרן זצוק"ל בחייו וכסגולת היום שתיקן.

רינה של תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד