כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
מוות מסתורי

גבר שסייע למשטרת בחקירת בנק גרמני נמצא ללא רוח חיים

גבר אמריקאי כבן 45 שסייע למשטרה לחקור את 'דויטשה בנק' הגרמני והעביר מסמכים הנוגעים לחקירת הנשיא לשעבר טראמפ, נמצא מת ביום שני האחרון. האיש זומן גם על ידי ועדת המודיעין של בית הנבחרים במהלך חקירת הקשרים של טראמפ עם הבנק

הלוואה בבנק: אילוסטרציה
הלוואה בבנק: אילוסטרציה צילום: freepik

ולנטין ברוקסמיט, בן 45, נמצא מת ביום שני האחרון בקמפוס של תיכון בלוס אנג'לס ארה"ב. האיש עבד לפי הדיווחים בארה"ב עם סוכנים פדרליים בחקירת פעילותה של הבנק הגרמני 'דויטשה בנק' וקשריה עם הנשיא לשעבר דונלד טראמפ. הוא נמצא מת על ידי צוות ניקיון בקמפוס של בית ספר. קצינת המשטרה אלבה מנדז, אמרה ל'דיילי מייל', כי מותו של ברוקמיט נחקר כ"מוות לא ידוע".

על פי הדיווח, אנשים רבים סיפרו שהאיש נראה לאחרונה באפריל 2021, אך עדיין היה פעיל ברשתות החברתיות, שם חברים ואנשי תקשורת הצליחו להתכתב איתו, כך אמרו מקורות לחדשות ABC10.

כתב ה'ניו יורק טיימס' דייוויד אנריך אמר שהאיש סיפק ל-FBI מסמכים בנקיים כאשר הסוכנות ערכה חקירה של 'דויטשה בנק' ב-2019. הוא גם זומן על ידי ועדת המודיעין של בית הנבחרים במהלך חקירת הקשרים של טראמפ עם הבנק, כך דיווחה חדשות ABC10.

סקוט סטדמן, עיתונאי חוקר באתר Forensic News, כתב, כי הפעם האחרונה שדיבר איתו, הייתה בינואר האחרון. "הוא סיפק לי ולעיתונאים אחרים מסמכים של 'דויטשה בנק' שהדגישו את הקשר הרוסי העמוק של הבנק". אביו החורג המנוח של ברוקסמיט, וויליאם, היה מנהל ב'דויטשה בנק'.

ארה"ב בנק דונלד טראמפ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד