ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
משתבחים על האש

תדליק את האש: מנגל טוב מתחיל ב'אשפר'

עם פתיחת עונת המנגלים, ב'אשפר' מציגים את המבחר הרחב והמגוון ביותר של מוצרי הבשר באיכות הגבוהה והמשובחת המפורסמת, עם הבשרים שכולנו אוהבים להניח 'על האש', בכשרויות המהודרות ביותר

תדליק את האש: מנגל טוב מתחיל ב'אשפר'
סניף אשפר צילום: יח"צ

הקיץ כבר התחיל ועונת 'העל-האש' והמנגלים נפתחת, וכמו בכל דבר שמעורב בו בשר, הכתובת היא אחת – ממלכת הבשר של 'אשפר', הניצבת ברחוב שלמה המלך 17 בבני ברק.

עם פתיחת עונת המנגלים, ב'אשפר' מציגים את המבחר הרחב והמגוון ביותר של מוצרי הבשר באיכות הגבוהה והמשובחת המפורסמת, עם הבשרים שכולנו אוהבים להניח 'על האש', כך תוכלו למצוא בחנות החדשה והמפוארת, צלעות טלה בייבי ביבוא בלעדי ובמחיר חסר תקדים, סטייק אנטריקוט, קבב, המבורגר, חזה עוף ועוד מאות מוצרים משובחים וטעימים, לכם נשאר רק להדליק את האש.

ב'אשפר' כמיטב המסורת, דואגים גם למחירים הטובים ביותר, ויוצאים בשורת מבצעים חסרת תקדים, כך שאת כל הבשרים הטובים תוכלו לרכוש במבצעים טובים עוד יותר, ובמחירים שיישאירו לכם טעם של עוד.

את כל מוצרי הבשר והעוף תוכלו למצוא בחנות החדשה והמפוארת, בשירות אדיב ומסור, ובמגוון הכשרויות המהודרות: בד"ץ נווה ציון בנשיאות מרן ראש הישיבה חכם שלום כהן שליט"א, בד"ץ העדה החרדית, בד"ץ שארית ישראל, בד"ץ רבני העיר בני ברק הגרחי"א לנדא והגרש"צ רוזנבלט, בד"ץ הרב רובין ועוד.  

אשפר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד