כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024

האב שכח בת 9 חודשים ברכב והיא נפטרה

טרגדיה ברמת גן: אביה של הפעוטה שכח לשים אותה בפעוטון, והיא נותרה ברכב למשך שעות ארוכות • כשאותרה - היה מצבה אנוש, ורופאי 'תל השומר' קבעו את מותה

זירת האירוע. צילום: הצלה גוש דן
זירת האירוע. צילום: הצלה גוש דן



ברחוב אריה בן אליעזר ברמת גן, אותרה פעוטה בת 9 חודשים ברכב, כשהיא ללא רוח חיים.

חובשים מתנדבים של 'איחוד הצלה' וצוותי מד"א שהגיעו למקום לא יכלו לסייע, והפעוטה פונתה כשהיא במצב אנוש לבית החולים תל השומר, שם נקבע מותה.

אשר שלומוביץ מנכ"ל הצלה גוש דן סיפר: הגעתי למקום וראיתי את האמא שהייתה בהסטריה וצעקה "תצילו את הבת שלי ברכב", ניגשתי לרכב ומצאתי את הילדה בת התשעה חודשים במושב האחורי של הרכב כשהיא ללא דופק וללא נשימה. התחלתי מיד בפעולות החייאה ביחד עם עוד חובשים מהצלה גוש דן, כשבהמשך הצטרפו פארמדיקים של מד"א, לאחר החייאה ממושכת פונתה הפעוטה תוך כדי פעולות החייאה לבית החולים תל השומר ושם לצערינו לאחר מאמצים מרובים להציל את חייה נקבע מותה של הפעוטה.

מחקירה ראשונית של המשטרה עולה, כי בשעה 9:00 בבוקר לקח האב את שלושת ילדיו ברכב ופיזר אותם לקייטנות, אך את בתו בת ה-9 חודשים שכח לשים בפעוטון. כששב לביתו, החנה את הרכב וככל הנראה קיבל שיחת טלפון שהסיחה את דעתו, והמשיך בנסיעה בקטנוע למקום עבודתו.

רק לאחר כ-7 שעות, בסמוך לשעה 16:00, ירדו ההורים לרכב וגילו את בתם התינוקת כשהיא מחוסרת הכרה.

למתנדבי איחוד הצלה ומד"א לא נותר אלא לפנותה לבית החולים, שם נקבע מותה.

בעקבות מקרה זה, מפקד מרחב דן במשטרה, ניצב משנה אלברט אוחיון, קורא להורים "לשים לב ביתר שאת לילדיהם, ולמוסדות החינוך - להרים טלפון במידה והילד לא מגיע".

צילום: דוברות הצלה גוש דן





ילד רכב מוות רמת גן הורים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד