י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
שוחחו ביידיש

מפגש: הרבי ממאה שערים עם זקן רבני הציונות הדתית

הרבי מתולדות אברהם יצחק ששוחרר מבית החולים עבר בצאתו מהמחלקה לפגישה עם הרב חיים דרוקמן ממנהיגי הציונות הדתית. 'בחדרי חרדים' עם כל הפרטים על הפגישה הנדירה בין רבי קנאי לרב ציוני דתי 

מפגש: הרבי ממאה שערים עם זקן רבני הציונות הדתית
הרבי מתולדות אברהם יצחק עם הגר"ח דרוקמן צילום: באדיבות המצלם

האדמו"ר מתולדות אברהם יצחק ששוחרר היום (חמישי) מבית החולים לאחר מספר ימי אשפוז, נכנס לביקור אצל הגאון הרב חיים דרוקמן זקן רבני הציונות הדתית. 

מדובר במפגש נדיר והיסטורי שבו אדמו"ר מקנאי מאה שערים נפגש עם מנהיג הציונות הדתית. העיתונאי דביר עמר שפרסם לראשונה את התמונה מהפגישה, כינה בציוץ בטוויטר את המפגש הנדיר "חסר תקדים". 

ל'בחדרי חרדים' נודע כי הרב דרוקמן מאושפז במחלקה הפנימית בה אושפז גם האדמו"ר מתולדות אברהם יצחק וביציאתו של הרבי מבית החולים הוא נכנס לביקור יחד עם מתאם הפגישה, הרב משה קליין, רב המרכז הרפואי הדסה.

השיחה בין הרבי והרב דרוקמן התנהלה בשפת היידיש ונסובה סביב חסידות ויז'ניץ. במהלך השיחה סיפר הרב דרוקמן לאדמו"ר כי הוא עלה לארץ באונייה בה עלה הרבי בעל ה'דמשק אליעזר' מויז'ניץ זצ"ל. 

הרב דרוקמן שאל את הרבי: "האם אתם מתפללים עם הנוסח של ויז'ניץ?" הרבי השיבו כי הוא למד בויז'ניץ ורוב הנוסח שהוא מתפלל זה נוסח של ויז'ניץ. ואז המשיכו לדבר אודות ה'דמשק אליעזר' זצ"ל. הרבי מתולדות אברהם יצחק התעניין לגילו של הרב דרוקמן שסיפר לו כי הוא בן 90 בלעה"ר. 

בסיום השיחה נפרדו השניים בחמימות רבה כשהם מתברכים זה מזה. 

תולדות אברהם יצחק הרב חיים דרוקמן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד