י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
בכנס הרבנים

הרב דרוקמן מבית החולים: "האחדות היא המפתח"

סבב כנסי הרבים ברחבי הארץ של הציונות הדתית נמשך גם השבוע, כשהפעם הוא נערך לרבנים בירושלים וביהודה ושומרון - ומי שנבצר להגיע הוא הרב דרוקמן, שמאושפז בבית החולים, ששלח סרטון חיזוק לרבנים: "מברך את הכול בכל ליבי, כי אני מברך על כל אחדות. אחת מהן של תורה החשובה ביותר" 

הרב דרוקמן מבית החולים: "האחדות היא המפתח"
הרב דרוקמן מבית החולים צילום: באדיבות המצלם

השבוע התקיים כנס נוסף של רבנים בונות הדתית, הרב חיים דרוקמן, זקן רבני המגזר שבשל אשפוזו נמנעה ממנו החיבור, שלח סרטון חיזוק המתכנסים המתכנסים מתוך בית החולים.

הרב, ששוהה כבר כמה שבועות בבית החולים הדסה בעקבות דלקת, שיגר סרטון חיזוק לכנס שהתקיים ביום שני האחרון. הרב סיפר שהוא "אמנם נמצא בירושלים, אבל לא יכול בשום פנים ואופן להשתתף בכנס של הרבנים".

"אני מברך אותו בכל ליבי, כי אני מברך על כלות. זה אחדות של תורה החשובה ביותר", אמר הרב דרוק. "אז חזק ונתחזק ובע"ה נתקדם כי האחדות היא המפתח לקידומו האמיתי של עם ישראל".

בכנס השתתפו כמאתיים רבנים מכל קצווי הקשת של רבני המגזר הדתי-לאומי המתגוררים בירושלים וביהודה ושומרון, ביוזמת ארגון 'איחוד רבני הציונות הדתית', כאשר הם יכולים לשוחח בנושאים שעל סדר היום.

הכנס במלון בירושלים. צילום: אלישע גרוסברג

מי שעוד השתתפו הוא הרב אליעזר מלמד, רב הישוב הר ברכה, וגם חלק מהבנים שחתמו על העצומות נגדו לפני מספר חודשים. אביו, הרב זלמן מלמד, ראש ישיבת בית אל, אמרו הכנס כי" ישים מרכזיים שצריכים שיקול דעת מאוד גדול ובשביל זה אנחנו צריכים את האחדות".

"אנוציירים ציור שהכל בסדר וישנם לא שווא" מדברים בסדר בפרט בדברים הקשורים להלכות ציבור ולרבנות טפסים", רמז הרב יעקב שפירא, ראש ישיבת מרכז הרב, אך הדגיש ש לא סותר כהוא זה את כינוס האחדות".

הכנס במלון בירושלים. צילום: אלישע גרוסברג

הרב חיים דרוקמן כנס רבנים הציונות הדתית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד