כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
לאחר שנעדר מהטקסים

נתניהו עוקץ את לפיד: "שנה הבאה באופוזיציה"

היעדרות לפיד מטקסי יום השואה זו השנה השנייה, מביאה את ראש האופוזיציה בנימין נתניהו לתקוף את ראש הממשלה החליפי ולשגר עקיצה מרומזת לימים הפוליטיים הסוערים לקראת סיום דרכה של הממשלה

נתניהו עוקץ את לפיד: "שנה הבאה באופוזיציה"
לפיד ונתניהו בכנסת צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90

עם סיום יום השואה, ראש האופוזיציה בנימין נתניהו תוקף את שר החוץ וראש הממשלה החליפי יאיר לפיד שנעדר זו השנה השנייה מהטקסים הממלכתיים לציון יום השואה והגבורה.

בחשבון הטוויטר שלו, כתב ראש האופוזיציה בנימין נתניהו: "מן הראוי ששר החוץ יאיר לפיד היה משתתף בשנתיים האחרונות בטקסי יום הזיכרון הממלכתיים לשואה ולגבורה".

נתניהו הוסיף ושיגר עקיצה לשר לפיד תוך שהוא רומז למשבר הקואליציוני שאיבדה את הרוב בכנסת ואמר: "בשנה הבאה, כשלפיד יהיה ראש האופוזיציה, אני מצפה לראות גם אותו ביד ושם", כשהוא רומז על קמאבק שלו בקרוב.

חבר הכנסת ולדימיר בליאק מ'יש עתיד' הגיב לנתניהו ואמר: "ביום הזיכרון הבא ביד ושם הוא עדיין יפגוש את ראש הממשלה נפתלי בנט, אבל בעוד שנתיים, אם עדיין יישאר בראשות האופוזיציה ולא יורשע בבית המשפט, הוא ישמע את נאומו של ראש הממשלה יאיר לפיד. בשני המקרים אני מצפה ממנו לקבל את הנאומים בסבר פנים מכובדות ופחות חמוצות".

שנה שניה ברצף > ראש הממשלה החליפי נעדר מהטקסים הממלכתיים לציון יום השואה

כזכור, שר החוץ וראש הממשלה החליפי יאיר לפיד נעדר אמש והבוקר מהטקסים הממלכתיים לציון יום השורה והגבורה, זו שנה שנייה ברצף.

לפיד המשמש כיום כסמל שלטון של המדינה לא נראה בטקס המתקיים הממלכתי במוזיאון יד ושם או בטקס הבוקר (חמישי) בכנסת במהלכו מקריאים שמות נספים מהשואה.

לפיד פרסם ברשתות החברתיות שלו מפגש עם צעירים שהתקיים שלשום בו הוא משתף אותם בסיפורו האישי של אביו טומי לפיד שניצל בעצמו מהשואה.

זו השנה השנייה שלפיד נעדר מטקסי יום הזיכרון, בפעם שעברה היה זה שכיהן כראש האופוזיציה והמריא ערב יום השואה לחופשה פרטית בארצות הברית.

בשנה שעברה הודה לפיד כי טעה שלא השתתף בטקסי יום השואה, היום בלשכת שר החוץ וראש הממשלה החליפי טרם הסבירו מדוע נעדר מהטקסים הרשמיים.

יאיר לפיד בנימין נתניהו אופוזיציה יום השואה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד