י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
הציב אולטימטום

זהו החשוד בשליחת המכתבים המאיימים לבנט

הערב דווח כי חייל צה"ל נעצר בחשד לשליחת מכתב האיומים על רה"מ בנט על גבי המכתב הודפס איום מפורש ולפיו אם בנט לא יתפטר בנו ייפגע מירי, למכתב צורף קליע של נשק. על פי אחד הדיווחים במשטרה מעריכים כי מאחורי שני מכתבי האיום שנשלחו אל משפחתו של ראש המשלה עומד גורם אחד

זהו החשוד בשליחת המכתבים המאיימים לבנט
אילוסטרציה צילום: pexels

המשטרה הצבאית עצרה הערב (חמישי) חייל צה"ל שחשוד באיומים ברשתות החברתיות כלפי ראש הממשלה נפתלי בנט. חשף את הדברים העיתונאי איתי בלומנטל בכאן 11, פורסם כי פוסטים שלו אותרו על ידי חוקרי המשטרה הצבאית שהגיעו ליחידתו ועצרו אותו.

החייל, כך על פי הדיווח של בלומנטל, טירון בצה"ל, כתב תגובה מסיתה לאלימות נגד בנט בפוסט בדף של 'יש עתיד'. המשטרה העבירה את המידע למצ"ח שפתחה בבדיקה. לאחר שמסר עדות, בדקו במצ"ח שאין לו גישה לנשק ולאחר שתושאל החוקרים קבעו שהוא לא ״מהווה סיכון״. הוא שוחרר לביתו והטיפול יועבר ככל הנראה למישור הפיקודי ביחידה.

כמו כן, המשטרה פתחה היום בחקירה בעקבות מכתב איום נוסף שנשלח לבנו של ראש הממשלה. גם הפעם כלל המכתב קליע חי, אך נשלח לכתובת אחרת, ביתו הפרטי ברעננה. בחדשות הערב בכאן 11 פורסם כי מתחזק החשד שזו פעולת חקיינות למכתב הקודם השבוע.

שלשום נשלח מכתב איומים ברצח עם כדור רובה למקום עבודתה של רעיית ראש הממשלה, וכלל איומים ספציפים על גילת בנט ויוני בנט. למשטרה עדיין אין חשודים והיא הגבירה את איסוף המידע ברשתות החברתיות מול איומים על ראש הממשלה. ראש הממשלה קרא את המכתב המאיים שנשלח אליו על פי הדיווח של משה נוסבאום בחדשות 12 המכתב כלל איום מפורש ולפיו אם בנט לא יתפטר בנו ייפגע מירי. בעקבות כך, תוגברה האבטחה על רעייתו וילדיו של בנט.

בפוסט שפרסם בפייסבוק כתב בנט בעקבות מכתבי האיומים: "סכסוך פוליטי, לא משנה כמה הוא עמוק, לא צריך להגיע לאלימות, לבריונות ולאיומי מוות. אנחנו צריכים לעשות הכל, כמנהיגים וכאזרחים שעתידם ועתיד ילדיהם במדינה הזאת, כדי שתופעות כאלה פשוט לא יתקיימו. כולנו אנשים. ויכוחים וחילוקי דעות - כן. בריונות ואיומים - לא.

בית ראש הממשלה נפתלי בנט איומים ברצח גילת בנט מכתב איום יוני בנט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד