י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
ממתינים שעות לאוטובוסים

הקטסטרופה במערך התחבורה בעיר בית שמש

החלטה תמוהה של משרד התחבורה להחליף את קווי השירות בעיר דווקא בימים של סוף הרמדאן, תקופה שבה חברות התחבורה סובלות מחסור בנהגים, יצר כאוס עצום במערך התחבורה בעיר | הנוסעים בעיר מספרים על הקטסטרופה שנגרמה בעקבות ההחלטה שכוללת איחורים למקום העבודה, והמתנות בלתי נגמרות לאוטובוסים

הקטסטרופה במערך התחבורה בעיר בית שמש
פלאש 90

המתנות ושיבושים בלתי נגמרים בתחבורה הציבורית בבית שמש: השבוע החליפה חברת התחבורה 'תנופה' את 'אגד' בהפעלת התחבורה הציבורית הבין עירונית בעיר בית שמש.

כבר לפני כחצי שנה החלה החברה את פעילותה בפרוזדור ירושלים, ברוב הקווים הקיימים, והשבוע החליפה סופית את 'אגד' בהפעלת כל הקווים.

אם את ההפעלה הראשונה עברה 'תנופה' עברה בהצלחה גדולה, באה הפעימה העדכנית השבוע וחשפה את חוסר המוכנות של מערך התחבורה הציבורי בישראל.

החלפת קווי השירות תוכננה על ידי משרד התחבורה לימים של סוף הרמדאן, תקופה שכל חברות התחבורה סובלות ממחסור בנהגים, ושיבוש בלוחות הזמנים, מהלך שיצר כאוס עצום במערך התחבורה של העיר.

תושבי העיר בית שמש זועמים על ההחלטה השערורייתית של משרד התחבורה ובצדק. מספר נוסעים מהעיר פנו ל'בחדרי חרדים' וסיפרו על הקטסטרופה שנגרמה בעקבות ההחלטה.

רבים מהם סיפרו על איחורים למקום העבודה, והמתנות ממושכות לאוטובוסים מירושלים לבית שמש.

"אנו מכירים את השירות המצוין של תנופה בעיר, ואנו מתפלאים לאן נעלמה העמידה בזמנים שהם התהדרו בה תמיד", תהה תושב העיר.

חשוב לציין שמי שהתייצבה למען התושבים, היא ראש עיריית בית שמש, ד"ר עליזה בלוך, שלא חסכה במילים נגד ההחלטה הקטסטרופלית של משרד התחבורה.

לדבריה, "משרד התחבורה וחברות האוטובוסים כנראה אינם מבינים היטב מהי תחבורה ציבורית איכותית".

עוד הוסיפה ראש העיר כי "המצב כרגע הוא קטסטרופה והוא לא יכול להימשך". לא אוותר עד שיגיעו למצב בו השירות שינתן יהלום את צרכי העיר" אמרה בלוך בנחרצות, וזאת לאחר שנפגשה עם מספר גורמים בניסיון לשנות את המצב.

מחברת 'תנופה' נמסר ל'בחדרי חרדים' כי "בהוראת מנכ"ל חברת תנופה, החל ממחר יוסטו נהגים ואוטובוסים מאזורים אחרים בארץ לטובת העיר בית שמש, עד לקראת סוף שבוע הבא, אז מצב זמינות העובדים והנהגים יחזרו לקדמותו והשירות ימשיך להינתן בצורה מיטבית תוך עמידה בלוחות זמנים".

עוד נמסר כי "חברת תנופה לא חוסכת במשאבים למען הנוסעים, ותעשה כל שביכולתה להגעתם ליעד בבטיחות ובמהירות".

ממשרד התחבורה טרם התקבל מענה בנוגע לשאלות שהועלו בכתבה.

בית שמש תחבורה ציבורית אוטובוסים רמאדן משרד התחבורה נהגי אוטובוסים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד