י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
"זוכרים את ששת המיליונים"

השר היהודי על יום השואה: "זאת המשימה הדחופה במיוחד"

שר החוץ האמריקני היהודי התייחס ליום השואה והגבורה ואמר שהמטרה העיקרית היא להתעמת מול האנטישמיות: "פחות ופחות ניצולים עדיין איתנו, בעוד אלו שמכחישים ומעוותים את ההיסטוריה של השואה מוצאים דרכים חדשות וערמומיות להפיץ את שקריהם"

השר היהודי על יום השואה: "זאת המשימה הדחופה במיוחד"
אנתוני בלינקן צילום: דוברות הבית הלבן

מזכיר המדינה האמריקני, שר החוץ אנתוני בלינקן, נצר למשפחה יהודי,ת אומר שהמשימה הדחופה ביותר היא להתעמת נגד האנטישמיות והניסיון להכחיש את השואה.

"המשימה שלנו נותרה לעמוד מאוחדים נגד עריצות, שקרים ושנאה על כל צורותיהם. עלינו להתעמת עם האנטישמיות הגואה ולהבטיח שהדור הנוכחי והדורות הבאים ילמדו את ההיסטוריה והלקחים של השואה וירגישו אחריות לעמוד מול העוול ולפעול נגד מעשי זוועה בכל מקום בו הם מתרחשים".

הוא כתב, "המשימה הזו דחופה במיוחד. פחות ופחות ניצולים עדיין איתנו, בעוד אלו שמכחישים ומעוותים את ההיסטוריה של השואה מוצאים דרכים חדשות וערמומיות להפיץ את שקריהם".

"היום אנו זוכרים את כל ניצולי השואה, את ששת מיליון הגברים, הנשים והילדים היהודים שנרצחו, ואת מיליוני האחרים שנהרגו או סבלו מרדיפות וחוסר אנושיות מחרידה מצד הנאצים. חייהם וזכרונם היקרים מלמדים אותנו מדוע חשוב לא רק לזכור, אלא גם לפעול. כל מעשה של אומץ מול הרוע נותן משמעות לנדר הקדוש שלנו 'לעולם לא עוד'", סיכם בלינקן.

אנתוני בלינקן יום השואה הכחשת שואה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד