י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
הנוסעים נשכבו ונמלטו

דרמה בנתב"ג: משפחה ניסתה להעלות פגז למטוס

פאניקה רבתית הערב בטרמינל 3 בנמל התעופה בן גוריון, אולם הנוסעים פונה למספר דקות לאחר שמשפחה אמריקנית אספה איתה פגז ישן מרמת הגולן וניסתה להעלות אותו למטוס | נוסעים רבים תועדו נשכבים על הרצפה מחשש לפיצוץ הטרמינל

דרמה בנתב"ג: משפחה ניסתה להעלות פגז למטוס
נתב"ג צילום: פלאש 90/צילום מסך

משפחה אמריקאית שטיילה ברמת הגולן הגיעה הערב (חמישי) לטרמינל 3 בנמל התעופה בן גוריון בכדי לעלות לטיסה לארצות הברית, לאחר התשאול הביטחוני אחד מילדיהם הציג נפל של פגז שאסף במהלך טיול ברמת הגולן. בעקבות החשש מפיצוץ הנפל הוכרז באופן מיידי על פינוי הטרמינל עד לשלילת החשש לאירוע ביטחוני.

הפינוי גרם למהומה רבתית, אנשים שלא הבינו במה מדובר חששו מפיצוץ ונשכבו על הרצפה, אחרים שניסו לצאת מן האולם, נתקלו באלו ששכבו, מעדו ונפלו על הרצפה, רק לאחר דקות ארוכות של מתח הודיעו ברשות שדות התעופה שאפשר לחזור אל עמדות הצ'ק אין, ברשות שדות התעופה הודיעו כי הם חוקרים את התקרית.

במהלך ההמולה שנוצרה בזמן פינוי הקהל - נוסע ישראלי, בן 32 שעלה על מסועי הכבודה, רץ על המסוע ונחבל. הנוסע פונה לקבלת טיפול רפואי בבית חולים.

הפגז שנמצא במזוודה. (מתוך הטוויטר של העיתונאית יולן כהן).

אחרי זמן ארוך של חוסר ודאות באשר לפרטי המקרה, נמסרו מדוברות רשות שדות התעופה פרטי המקרה בזה הלשון: "הערב משפחה אמריקאית שטיילה ברמת הגולן הגיעה לטיסה לארצות הברית. במהלך הטיול אחד הילדים אסף נפל של פגז. בהגיעם לשלוח את הכבודה הם חשפו את הנפל בפני צוות הביטחון . מאחר והיה מדובר בנפל של פגז הוכרז פינוי קהל מאזור החפץ. לאחר שנשלל אירוע ביטחוני בוטל פינוי הטרמינל. האירוע נמצא כרגע בתחקיר מבצעי".

יצוין כי המשפחה שוחררה לטיסה בסיום התחקור. 

 

נתב"ג סגירת נתב"ג חפץ חשוד נפל פגז

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד