כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
לחסוך בדלק

מועדון הרכב הגרמני קורא לחבריו לנהוג פחות

מועדון הרכב הגרמני הכללי, קורא לאזרחים לנסוע לאט יותר כדי לחסוך בצריכת הדלק. במועדון רוצים לצמצם את התלות של גרמניה בדלק רוסי. ולנסוע לאט יותר כדי לעזור להפחית את צריכת הדלק בשיעור של עד 20%

מועדון הרכב הגרמני קורא לחבריו לנהוג פחות
שימוש בסלולר בנהיגה. אילוסטרציה צילום: unsplash

איגוד הרכב הגדול של גרמניה והגדול באירופה 'ADAC' ביקש מ-21 מיליון חבריו לסייע להפחית את תלותה של המדינה ביבוא דלק מרוסיה על ידי הפחתת נסיעות.

במכתב שפורסם באתר האינטרנט של האיגוד, שבראשו דגל אוקראינה. האגודה גם קראה לחברים לנסוע לאט יותר כדי לעזור להפחית את צריכת הדלק בשיעור של עד 20%. ה-ADAC הפציר בציבור לשקול חלופות כמו הליכה, רכיבה על אופניים או תחבורה ציבורית, שכן ההשלכות מהפלישה של רוסיה לאוקראינה ממשיכות לגרום לבעיות.

"המלחמה באוקראינה, והסבל הבלתי נתפס של האוכלוסייה, ממלאים אותנו ב-ADAC, כמו גם את כולם, באימה עמוקה. זה כמעט בלתי נסבל לצפות בחוסר אונים".

"בשבועות האחרונים התבררה מאוד התלות של ארצנו ביבוא אנרגיה רוסית. זה הופך את זה עוד יותר חשוב לצמצם את זה במהירות. כל אדם יכול לתרום לכך, חברי ADAC יכולים להשתמש באפשרויות רבות להפחתת צריכת הדלק בעת נהיגה ברכב. המהירות משחקת כאן תפקיד מרכזי. בעמוד הבית שלנו תמצאו טיפים רבים כיצד להפחית את צריכת הדלק".

"יחד עם זאת, אנו מבקשים מכם לבדוק האם ובלי אילו נסיעות ברכב תוכלו להסתדר. אם יש לכם נגישות טובה לתחבורה ציבורית, כדאי לעשות בה שימוש רב יותר. יש מסלולים שניתן לעשות גם באופניים או ברגל". ממשלת גרמניה אומרת שהיא רוצה לגמול את המדינה מייבוא ​​נפט רוסי עד סוף השנה לאור המלחמה המתמשכת באוקראינה.

גרמניה חיסכון בדלק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד