כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024
התפללה על ביאת המשיח

האב ספד: אדל כהן ע"ה בת ה-3 שנספתה בשריפה הובאה למנוחות

לאחר חצות לילה התאסף קהל רב בבית הלוויות שמגר בי-ם ללוות את הילדה הקטנה והטהורה אדל כהן ע"ה בת ה-3 שנספתה בדליקה אתמול בשכונת הבוכרים בירושלים. אביה, הרב שמעון כהן, מחשובי חסידי ברסלב, נפרד ממנה בהלוויה וסיפר על הילדה התמימה שציפתה לגאולה

האב ספד: אדל כהן ע"ה בת ה-3 שנספתה בשריפה הובאה למנוחות
מיטתה של אדל כהן ע"ה אמש בלוויה צילום: ברסלב לייב

האסון הכבד ברחוב אברהם תלמודי בשכונת הבוכרים בירושלים: הילדה אדל כהן ע"ה בת ה-3 שנלכדה בין הלהבות כששהתה בבית שבקומה העליונה בזמן שפרצה השריפה אמש (חמישי), הובאה למנוחות לאחר חצות לילה.

הילדה ע"ה היא בתו של יבלחט"א האברך מיקירי חסידי ברסלב בירושלים הרב שמעון כהן, בנו של הרה"ח ר' יהודה כהן, שהוא חתן הרה"ח ר' ישראל נחמן אנשין וחתנו של הגאון רבי נתן פישר, מחשובי מורי הצדק וההוראה בירושלים.

בהלוויה שהתקיימה לאחר חצות לילה בבית ההלוויות שמגר בירושלים ספד לה אביה הרב שמעון כהן. בדבריו סיפר האב כי רק לפני מספר שבועות היא הייתה יחד עם המשפחה בציון שמואל הנביא, שם היא התפללה על ביאת המשיח, על אף שאף אחד לא ביקש זאת ממנה.

האב המשיך וסיפר: "בפסח האחרון היינו יחד בכותל, והיא ניגשה והתפללה על בניין בית המקדש, מבלי שאף אחד אמר לה או ביקש. היא הייתה ילדה טובה שידעה להתפלל על כל מה שצריך".

לאחר שנפרדו ממנה בני המשפחה בשמגר, היא הובאה למנוחות בהר הזיתים שם נטמנה.

 

 

 

 

השריפה בירושלים הר הזיתים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד