כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
לוקח אחריות

בתגובה לקמפיין נגד ראש השב"כ : בנט נגד בן גביר: "אנטי ישראלי"

בנט נגד בן גביר: בעקבות קמפיין שעלה נגד ראש השב"כ רונן בר, ראש הממשלה נפתלי בנט תוקף את חברי הכנסת בן גביר וסמוטריץ' "מנסים להבעיר את המדינה באש של קנאות" 

בתגובה לקמפיין נגד ראש השב"כ : בנט נגד בן גביר: "אנטי ישראלי"
נפתלי בנט/איתמר בן גביר צילום: הדס פרוש/יונתן זינדל, פלאש 90

בעוצמה יהודית השיקו הבוקר (שישי) קמפיין נגד ראש השב"כ בעקבות תדורכים נגד חבר הכנסת איתמר בן גביר שביקש לעלות להר הבית ובשבוע שעבר להגיע לשער שכם ואחרי שבש״כ נטען כי בן גביר הוא "נפץ שצריך לנטרל".

הבוקר פורסם בעיתון ׳ישראל היום׳ מודעה במימון ׳עוצמה יהודית׳ עם תמונה של ראש השב"כ רונן בר לצד קריאה "רונן בר ראש השב"כ - נכשלת בהר הבית, נכשלת בבאר שבע, נכשלת בבני ברק וחדרה, נכשלת בעזה, ועכשיו אתה מאשים את איתמר בן גביר ואומר שצריך לנטרל אותו? תפסיק לתדרך, תתחיל לעבוד!".

בעקבות הקמפיין יצא ראש הממשלה נגד חבר הכנסת בן גביר וראש מפלגתו בצלאל סמוטריץ'. בהודעה חריגה שפורסמה דווקא בדוברות לשכת ראש הממשלה נמסר כי "הקמפיין הפוליטי המסוכן של נגד השב"כ והעומד בראשו הוא מעשה אנטי-ישראלי פחדני שנועד להבעיר את המדינה באש של קנאות וכאוס. לא אתן לזה יד".

ראש הממשלה בנט גיבה את השב״כ ולא חסך מילים לשבח את הפעילות שלהם בתקופה האחרונה, "השב"כ הוא גוף ממלכתי שפועל למען רק למען ביטחון ישראל. אם יש למישהו טענות לגבי החלטות מדיניות - אני ראש הממשלה. אני הכתובת".

גם ראש הממשלה החליפי יאיר לפיד תקף בחריפות את הקמפיין ואת מי שעומד מאחוריו "איתמר בן גביר, העבריין המורשע שנתניהו רוצה למנות לשר הבט"פ, סימן לעצמו מטרה חדשה להתקפות שלו: ראש השב״כ ולוחמיו. אני מצפה מראש האופוזיציה לגנות בחריפות את בן גביר. לוחמי השב״כ מסכנים חייהם יום יום להגנת עם ישראל".

נפתלי בנט עוצמה יהודית רונן בר קמפיין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד