כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
המתקפה על השב"כ

עימות בציונות הדתית: סמוטריץ' לא עודכן ומקורבי בן גביר תוקפים

יו"ר 'הציונות הדתית' בצלאל סמוטריץ' לא עודכן על הקמפיין של חבר סיעתו נגד ראש שירות הביטחון הכללי - ומסרב לגבות אותו בפומבי: "מעולם לא התבטא כנגד ראש השב"כ רונן בר והוא מלא הערכה למלחמה של הארגון והעומד בראשו" • מקורבי בן גביר משיבים במתקפה משלהם

עימות בציונות הדתית: סמוטריץ' לא עודכן ומקורבי בן גביר תוקפים
בצלאל סמוטריץ ואיתמר בן גביר צילום: חיים טויטו

מתנער: עימות בסיעת הציונות הדתית לאחר פרסום הקמפיין של חבר הכנסת איתמר בן גביר נגד ראש השב"כ רונן בר. ראש הממשלה כבר תקף את הח"כ ואת יו"ר סיעתו, אלא שמתברר כי סמוטריץ' כלל לא עודכן על הקמפיין.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי יו"ר 'הציונות הדתית' לא עודכן על הקמפיין של מפלגתו של בן גביר - 'עוצמה יהודית', ובהודעה ששיגרה מפלגתו נגד דברי ראש הממשלה הוא נמנע מלגבות את חבר סיעתו, "בנט ממשיך לשקר ולפלג בקצב שהוא נושם. יו"ר הציונות הדתית מעולם לא התבטא כנגד ראש השב"כ רונן בר והוא מלא הערכה למלחמה של הארגון והעומד בראשו בטרור האיסלאמי", נמסר.

מנגד, מקורביו של חבר הכנסת איתמר בן גביר טענו שזה לא הפעם הראשונה שהמפלגות האחיות לא מתואמות אחת עם השנייה, וכי בזמן שסמוטריץ' הסתבך לאחרונה עם האמירה שלא להכניס תומכי 'ימינה' לבתי כנסת, חבר הכנסת בן גביר גיבה אותו. לדבריהם כיום, האמירה של סמוטריץ׳ אז היא "אמירה אומללה".

בתוך כך, חבר הכנסת סמוטריץ' תקף את ראש הממשלה נפתלי בנט אחרי שהאשים אותו בקמפיין נגד ראש השב״כ, "האחראי היחיד לאובדן המשילות בנגב, בערים המעורבות ולהנפת דגל פלסטין וחמאס בהר הבית הוא נפתלי בנט שמכר את מדינת ישראל למפלגת האחים המוסלמים בתמורה לתפקיד, לשכה וכיבודים", כך סמוטריץ'.

חבר הכנסת איתמר בן גביר השיב אף הוא לראש הממשלה בנט בהתקפה, וטען כי הוא "משתמש בראש השב"כ לצרכיו הפוליטיים". לדבריו, הוא "אוהב את אנשי השב"כ ומגן עליהם בוועדות הכנסת, אולם אסור לראש השב"כ לתדרך נגד נבחר ציבור ומותר לנבחר ציבור להטיח ביקורת בכך שראש הממשלה משתמש בראש השב"כ".

ב'עוצמה יהודית', כאמור, מפיצים ביממה האחרונה מודעה נגד ראש השב"כ רונן בר, מכיוון שלטענתם הוא מתדרך את בן גביר, יו"ר המפלגה. "עכשיו אתה מאשים את איתמר בן גביר ואומר שצריך לנטרל אותו? תפסיק לתדרך, תתחיל לעבוד!", נכתב.

בצלאל סמוטריץ איתמר בן גביר ציונות הדתית נפתלי בנט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד