ט' אייר התשפ"ד
17.05.2024
לרגל יום 'אל קודס'

פקידים איראנים רשמיים פרסמו איומים על ישראל

ארגונים ממשלתיים איראניים קיימו ביום שישי, צעדות סולידריות עם הפלסטינים וקראו להשמדת ישראל, עם מגוון טילים בליסטיים שנראו ברחובות בתצוגה ציבורית

פקידים איראנים רשמיים פרסמו איומים על ישראל
הצתת דגלי ארה"ב וישראל ביום שישי צילום: Iran international

אתר החדשות 'תסנים' המזוהה עם משמרות המהפכה פרסם ביום שישי האחרון על רקע צעדת 'אל קודס', כי טיל הדלק המוצק החדש עם טווח של קרוב ל-1,500 קילומטרים הוצג בפעם השנייה החודש. הטיל הבליסטי עם טווח של 1,700 ק"מ, הוצג על רקע כרזות אנטי-ישראליות שהותקנו על ידי עובדי מדינה ברחובות מרכזיים בטהראן ובערים אחרות.

מפקד משמרות המהפכה של איראן, חוסיין סלאמי, אמר ביום שישי כי ישראל מייצרת תנאים להשמדה שלה עם "מעשיה הרשעים". הוא איים: "תפסיקו את המעשים המרושעים שלכם, אתם יודעים היטב שאנחנו אנשים של עשייה ותגובה. התגובות שלנו כואבות. אתם מייצרים תנאים להרס שלכם. לא נשאיר אתכם לבד, חכו לנו" אמר סלאמי במהלך 'יום אל קודס' בטהרן. "אתם יודעים יותר טוב מאיתנו מה יקרה לכם אם תנקטו פעולה מרושעת".

ראש ארגון המודיעין של משמרות המהפכה, חוסיין טאב, איש דת, בהתייחסו ל"כוחות ההתנגדות והפלסטינים" אמר כי "קודס ברוך השם ישוחרר בקרוב, איראן יודעת שישראל חוששת. הציונים הגיעו לקצה התהום". מפקד כוח קודס של משמרות המהפכה, אסמאעיל קאאני, אמר לקהל בתפילת יום השישי בטהרן, כי "מייסד הרפובליקה האסלאמית האייתוללה רוחאללה חומייני תמיד תמך בפלסטינים וברפובליקה האסלאמית בתולדותיה בת ארבעת העשורים, ניסה לפעול לפי תורתו לשחרר את פלסטין".

לאחר מכן הוא שיבח את חיזבאללה שקם בתחילת שנות ה-80 בתכנון ובתמיכה של המשטר של איראן. הוא הזהיר כי "ילדי הרפובליקה האסלאמית נמצאים בכל העולם", וארגנו "התנגדות בכמה חזיתות".

לפי סוכנות הידיעות פארס האיראנית, ראש ארגון הביון של משמרות המהפכה, אול-איסלאם טייב, אמר לרגל יום אל-קודס, "המשטר החלש של הקרן הציונית מתקרב לקצה תהום הדעיכה שלו ואינו מסוגל עוד להגן ולהבטיח את ביטחונו, קולות עולים מתוך השטחים הכבושים, ואנו מודעים לכך שהגורמים המדיניים והביטחוניים הציונים לא ישנים טוב, לא רק מחשש לחרבות שלופות של התנגדות, אלא גם מחשש לקריסה פנימית. כמובן, זו רק ההתחלה".

איראן ישראל ארה"ב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד