כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

גפני: "רשעים שכמתוכם" • קלדרון: "מדבר לשון הרע"

דיון סוער בוועדת החינוך • יעקב אשר: מדובר על חיסול הציבור החרדי" • גפני לח"כ קלדרון: "את עם הארץ מוחלט, את לא מבינה כלום מהחיים שלך. באתם בשביל הרשעות"

צילום: פלאש90
צילום: פלאש90

במהלך דיון סוער שהתקיים נערך הבוקר (ג') בוועדת החינוך של הכנסת, בנושא תקצוב מוסדות הפטור, התכתשו הח"כים החרדים יעקב אשר ומשה גפני עם ח"כיות מיש עתיד.

"מדובר על רוב דורסני, שכופה על המיעוט", אמר ח"כ יעקב אשר. אשר הוסיף כי לאורך כל הדיון יש הרגשה של חיסול וכי "אתם מדברים על דברים גדולים, מטיפים לנו כל הזמן מוסר על דרכנו, ותוך כדי, גם מסדרים את החוק.

"הרי גם אם כל ילדינו ייצאו עכשיו ללמוד את לימודי הליבה האוצר יקרוס ולא יעמוד בזה.
דבר אחד ברור, העלתם נושא כבד, שבכלל לא ישבתם ולמדתם את פרטיו הרבים. לבוא בחטף, תחת מעטה של חוק ההסדרים, ולנסות להעבירו בצורה כזאת, זו המשך של דרך מגמתית, הרוצה לחסל ציבור שלם בגלל אורח חייו.

"אנחנו יודעים שאנו לוקים תקציבית, כיוון שאנו שונים. כאן מדובר על חיסול, חיסול של הציבור החרדי, אשר נהפך לאידיאולוגיה. הציבור החרדי עומד איתן בערכיו ומסורתו במשך שנים מסרנו נפש למען ילדנו ונמשיך בדרך זו".

במהלך הדיון קרא ח"כ משה גפני לחברות הכנסת רות קלדרון ויפעת קריב: "אתם רשעים".

לקלדרון אמר גפני: "את עם הארץ מוחלט, את לא מבינה כלום מהחיים שלך, עם הארץ שכמותך. רשעים שכמתוכם, באתם לפה בשביל הרשעות".

ח"כ ח"כ קלדרון הגיבה: "אתה מדבר לשון הרע".
יעקב אשר משה גפני רות קלדרון ועדת החינוך הכנסת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 16 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד