י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
זוכה לחיבוק חרדי

מי אתה שיקלי? הח"כ הפורש חושף את עמדותיו בנושאים דתיים

בעוד הוא זוכה לחיבוק חם מחברי הסיעות החרדיות, בעיקר מסיעת ש״ס, חבר הכנסת עמיחי שיקלי חושף את עמדותיו בנושאי הדת שעל סדר היום הציבורי |  שיקלי תומך בתחבורה ציבורית בשבת עם סיוג מסויים ובנוסף מביע תמיכה בנושאים שנגד ההלכה

מי אתה שיקלי? הח"כ הפורש חושף את עמדותיו בנושאים דתיים
עמיחי שיקלי צילום: Yonatan Sindel/Flash90

בשבוע האחרון זכה חבר הכנסת עמיחי שיקלי בתמיכה מפתיעה מסיעות הימין שבאופוזיציה, אל מול מהלך של ראש סיעת ימינה נפתלי בנט להכריז עליו כפורש, חברי הסיעות החרדיות התייצבו לצידו ונלחמו עבורו בטענה כי שיקלי הוא זה ששומר על עמדותיו מול שאר חברי ימינה שחזרו בהם מהבטחות ומעמדותיהם המקוריות.

אך בראיון שהעניק בסוף השבוע ל'ידיעות אחרונות', הוא חשף את עמדותיו בנושאים הדתיים. בעוד הוא מסביר כי בנט בכוונה תחילה הקים ממשלה ללא החרדים ועל כוונותיו לעתיד כי לא ייקח חלק במפלגה לצד בצלאל סמוטריץ', זאת כי לדבריו הם שונים בנושאי דת ומדינה, "אני מגדיר עצמי כליברל שרוצה לצמצם למינימום את התערבות המדינה בחיי אנשים מבחינת דת ומדינה".

שיקלי נשאל על עמדתו בנושא תחבורה ציבורית בשבת, והשיב: "יכול להיות שנכון לתת לרשויות מקומיות את המנדט להחליט בהתאם לצרכים ולאופי של האוכלוסייה. לא רואה למה שבטירה או בקלאוסווה לא תהיה תח"צ בשבת", כשבכוונה תחילה הוא לא מציין את תל אביב, רמת גן או מודיעין.

גם על נושא של נישואין שלא על דרך ההלכה וברית הזוגיות אומר חבר הכנסת עמיחי שיקלי כי לדעתו זה פתרון הוגן, "לא התעמקתי בזה אף פעם אבל חושב שזה פתרון הוגן", כך בראיון.

נציין כי בהתחשב בכך ששיקלי אכן יקים מפלגה עצמאית וייקח חלק בממשלה שינסו להקים בליכוד לצד החרדים, ובאם אכן שיקלי יעמוד על עמדותיו כפי שמעידים חבריו החרדים, הרי שייתכן ובקרוב יהיה כאן בארץ תחבורה בשבת ונישואין נגד ההלכה.

ברית הזוגיות תחבורה בשבת עמיחי שיקלי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 18 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד