כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024
פני הרוע

אוקראינה חשפה: עשר המפלצות הרוסיות שטבחו בבוצ'ה

הצבא האוקראיני פרסם את פרצופם של "עשרת הנתעבים" והם עומדים בפני אישומים בגין פשעי מלחמה על מעשי זוועה בבוצ'ה, על פי הדיווחים חיילי 'הבריגדה 64' טבחו בחפים מפשע בבוצ'ה כשהיו בדרכם החוצה מאוקראינה. יותר מ-400 נטבחו, רבים מהם אזרחים, במערכה אכזרית באזור קייב שעלתה בחייהם של אלפים

אוקראינה חשפה: עשר המפלצות הרוסיות שטבחו בבוצ'ה
עשרת החיילים צילום: משרד ההגנה האוקראיני

פקידי צבא אוקראינים צילמו וחשפו שמות של חיילים רוסים המכונים 'עשרת הנתעבים' אותם הם מאשימים בביצוע פשעי מלחמה בבוצ'ה.

משרד ההגנה האוקראיני פרסם את שמותיהם ופניהם של הגברים, וציין: "עשרה קצבים רוסים מחטיבה 64 זוהו כחשודים האחראים לביצוע הטבח בבוצ'ה, יחידה זו זכתה בפרס על זוועותיה, וחזרה לשדה הקרב. צדק לפושעי מלחמה הוא בלתי נמנע".

שמות הרוצחים שפורסמו הם: אנדריי ביזיאיב, סרגיי פסקרייב, דמיטרי סרגינקו, גריגורי נארישקין, ניקיטה אקימוב, מיכאיל קאשין, וסילי קניאזב, אלברט רדנאיב, ויאצ'סלב לברנטייב וסמיון מלצב.

תמונות מחרידות של עשרות גופות בלבוש אזרחי מוטלות ברחובות, חלקן עם ידים קשורות מאחורי הגב, נראו בבוצ'ה ובאזורים אחרות ברחבי קייב, וזעזעו את העולם עם פרסומן בתחילת החודש לצד דיווחים על טבח המוני.

התובעת הכללית של אוקראינה אירינה ונדיקטובה אמרה אתמול 'לא נעצור עד שנביא כל אחד מהם לדין'. משרד התובע הכללי וסוכנות הידיעות Slidstvo חיפשו באינטרנט את המידע האישי של עשרת הגברים. כולם בני 24 עד 33, המפקדים, הסמלים והטוראים בחטיבה ה-64 נלחמים כעת בדונבאס. יותר מ-400 גופות מרוטשות, עינויים ונרצחות התגלו בבוצ'ה מספר ימים לאחר שעלו דיווחים על פשעי מלחמה נרחבים בפרבר קייב עם נסיגת הכוחות הרוסיים.

בתוך כך, ברקע הזעם העולמי על הרציחות, בשבוע שעבר הועלה מנהיג החטיבה הרוסית, מפקד 'הקצב של בוצ'ה', אזטבק אומורבקוב, מדרגת לוטננט קולונל לקולונל מן המניין. זה הגיע למרות שאנשיו נאשמים ברציחות קבוצתיות, עם עינויים והוצאות להורג אזרחיות.

מלחמת אוקראינה רוסיה בוצ'ה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד