כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
אבל בשכונת סנהדריה

לאחר שחלה במחלה: מנהל המוסדות הלך לעולמו

לאחר שחלה במחלה הנוראה מנהל מוסדות ותלמוד תורה חפץ חיים הגאון רבי ניסן בורשטיין זצ"ל הלך לעולמו בגיל 63. אמש הוא הובא למנוחות בשכונת סנהדריה המורחבת שם התגורר כשקהל רב מלווה אותו בדרכו האחרונה 

לאחר שחלה במחלה: מנהל המוסדות הלך לעולמו
אילוסטרציה צילום: pexels

ברוך דיין האמת: שכונת סנהדריה בירושלים התעטפה במוצאי שבת באבל לאחר שמנהל הת"ת המיתולוגי "חפץ חיים" הגאון רבי ניסן בורשטיין זצ"ל הלך לעולמו בשבת קודש והוא בן 63 בפטירתו. 

המנוח, המחנך הדגול הרב הגאון ר' ניסן בורשטיין זצ"ל נולד בארה"ב בכ"ח אדר תשי"ט לאביו הגאון ר' אברהם אלתר בורשטיין זצ"ל.

שימש במשך עשרות שנים כמנהל מוסדות 'חפץ חיים' בירושלים בנוסף לת"ת יסוד ישראל - חפץ חיים שאותו ניהל, שם העמיד מאות רבות של תלמידים.

תלמידיו השבורים מספרים ל'בחדרי חרדים' שמדובר במנהל חד בדרא ששמר איתם על קשר גם לאורך הישיבה קטנה והישיבה גדולה. עוד מספרים מכריו ל'בחדרי חרדים' כי "במשך כל חייו הוא ברח מכבוד כמו מאש לא החזיק טיבותא לנפשיה".

היה חבר הנהלת איגוד התתי"ם וזכה להעמיד דורות ישרים מבורכים ללגיונו של מלך, תרם רבות בשנים מחכמתו ועצותיו לכלל תשב"ר בארץ הקודש, היה איש אמת וירא שמים. 

בשנה האחרונה חלה במחלה הנוראה, אך אף כל פי כן המשיך לנהל את המוסדות ביד רמה. בשבועות האחרונים חלה הידרדרות חמורה במצבו הבריאותי ובשבת האחרונה נפטר למגינת לב קרוביו ותלמידיו.

במסע הלוויה שיצא לקראת חצות לילה מהיכל ישיבת חפץ חיים בשכונת סנהדריה המורחבת בירושלים ליוו אותו קהל רב בדרכו האחרונה, לבית החיים 'ארץ חיים' בצומת שמשון שם נטמן.

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים. 

חפץ חיים סנהדריה המורחבת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד