י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
סיכום חודש הרמדאן

השר שי מתעלם מ-15 נרצחים: "יצאנו בשלום"

השר נחמן שי סיכם את חודש הרמדאן, ואמר כי ישראל עברה אותו יחסית בשלום למרות שנרצחו 15 יהודים וישראלים בגל פיגועים: "ההתנהגות הזהירה והמאופקת הצליחה להשיג תוצאות טובות". בימין תוקפים: "כל יומיים נרצח ישראלי בחודש הזה ומבחינת הממשלה עברנו אותו בשלום"

השר שי בהלוויתה של לורה יצחק הי"ד
השר שי בהלוויתה של לורה יצחק הי"ד צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90

אמירה מקוממת: שר התפוצות, נחמן שי, אומר הבוקר (ראשון) כי ישראל עברה את חודש הרמדאן יחסית בשלום. חודש בו נרצחו 15 יהודים וישראלים.

שי, ממפלגת העבודה, סיכם הבוקר בראיון לגלי צה"ל את חודש הרמדאן, חודש שאמור להיות חודש של חג למוסלמים אך הפך לתירוץ להסתה ופיגועים נגד יהודים, "יצאנו יחסית בשלום מחודש רמדאן".

"מצר על הפיגוע בסוף השבוע ועל אחרים, אבל אנחנו יכולים לרשום לעצמנו שההתנהגות הזהירה והמאופקת הצליחה להשיג תוצאות טובות", כך שר התפוצות בממשלת ישראל.

באופוזיציה תקפו בתגובה. חבר הכנסת בצלאל סמוטריץ' צייץ: "15 נרצחים הי"ד. אבל הממשלה שרדה ותנאי השרד ממשיכים אז "יצאנו יחסית בשלום מחודש הרמדאן". נותן פייט לא רע לעוצמת הניתוק של עומר בר לב".

אופיר כץ מהליכוד הוסיף ותקף גם הוא, "עברנו חודש דמים אכזרי וקשה שלא ידענו כמותו שנים רבות. כל יומיים! כל יומיים נרצח ישראלי בחודש הזה ומבחינת הממשלה עברנו אותו בשלום".

"אין פשוט אין לתאר את הממשלה הרעה הזאת. איך לעזאזל אפשר להגיד תוצאות טובות על חודש שבו נרצחו 15 ישראלים???".

נחמן שי רמדאן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 17 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד