כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
בזכות ברכת הצדיק

"ישועות מופתיות": התרגשות שיא בקרב הציבור לקראת הילולת ר' ישעיה מקרעסטיר

התרגשות והכנות לקראת הילולת הצדיק רבי ישעיה מקרעסטיר זיע"א אשר תחול ביום רביעי הקרוב • אלפים כבר נושעו בזכות השותפות וזו ההזמנות שלכם להיוושע מעל דרך הטבע

"ישועות מופתיות": התרגשות שיא בקרב הציבור לקראת הילולת ר' ישעיה מקרעסטיר
הציון בקרעסטיר צילום: באדיבות המצלם

מי לא זקוק לישועה, מי לא מחפש דרך לקבל את הברכה לזכות בהצלחה. בכל דור ודור יש את הצדיק של הדור שזוכה להיות פועל ישועות. יש צדיקים גדולים שזוכים להיות צדיקים ובעלי מופת לדורות. אחד המיוחד שבהם הוא מופת הדור מי שכבר בחייו נודע כמחולל ישועות נשגבות הצדיק רבי ישעיה מקרעסטיר זכותו יגן עלינו, שיום ההילולא שלו יחול ביום רביעי ג' באייר. 

לחצו כאן ותהיו שותפים לסגולות המופתיות ביום ההילולא>>>


תמונותו הפלאית של ר' שייע 

רבי ישעיה מקרעסטיר זיע"א שגדולי דורו העידו שמפתח הפרנסה נמצא אצלו, זכה בכוח הברכה שלו, בזכות שהיה עוסק כל העת במעשי חסד – לשובע ולא לרזון. הוא הגיע לשלימות במצוות חסד - שלימות בנתינה, לכן גם תמונתו מסוגלת נגד עכברים שלוקחים ומכרסמים באוכל של האנשים כך לפי דברי הרבנים.

גדולי הדור קבעו, שאין דרך טובה מזו לזכות לברכת הצדיק מאשר שותפות במפעלות החסד שלו 'ברכת ישעיה', כפי שהבטיח וביקש בצוואתו שמי שימשיך במעשי החסד יפעל עבורו ישועות מעל לדרך הטבע. 

וזה פשוט עובדה! אלפים כבר נושעו בזכות השותפות. אנשים שמטה לחמם נשבר ראו בחוש איך הם זוכים לברכת הפרנסה מחדש. משפחות שהתקשו בחינוך הילדים זכו לפתוח דף חדש בזכות תמיכתם בצדקות הצדיק. אלו שנואשו מלמצוא את זיווגם ההגון, קיבלו לפתע את הבשורה הטובה לאחר שהחליטו לתמוך בצדקה של הצדיק. המוני סיפורים ועובדות של ישועות שחלקן מעל דרך הטבע ממש.

ביום המסוגל  יום רביעי ג' אייר, יש לכם את ההזדמנות להיות שותפים במורשתו וצוואתו של הצדיק שכנודע בספרים הקדושים ביום פטירתו הוא משפיע שפע מיוחד בשמים. וכפי שאף הבטיח שיפעל ישועות מעל לדרך הטבע כחייו לאלו שימשיכו במעשי החסד.

השותפים במפעלות הצדיק זוכים להיות נזכרים במעמד התפילה הגדול בראשות גדולי הדור שליט''א שיערך בעז"ה ביום ההילולא בציון הקדוש ובכל קצוות תבל בבת אחת, בהשתתפות רבבות עמך ישראל. לביתם של השותפים  ישלח הקמיע הפלאי המיוחד של הצדיק שמוכנס בתוך מפתח הפרנסה – מפתח הזהב שנודע כמסוגל לפרנסה ולשמירה על הבית. 

לחצו כאן ותהיו שותפים לסגולות המופתיות ביום ההילולא>>>

קרעסטיר ישועות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד