כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
הותיר אחריו משפחה גדולה

ויאצ'סלב גולב, הנרצח בפיגוע באריאל, מובא למנוחות בבית שמש

בשעה זו מובא למנוחות בבית שמש ויאצ'סלב (ולדי) גולב בן ה-23 שנרצח בשבת ע"י מחבלים במחסום הכניסה באריאל שבשומרון |המחבלים נתפסו לאחר כיממה של מצוד, בכפר פלסטיני סמוך |מאות בני משפחה, חברים ותושבי בית שמש מלווים את הנרצח הי"ד בדרכו האחרונה

ויאצ'סלב גולב, הנרצח בפיגוע באריאל, מובא למנוחות בבית שמש
ויאצ'סלב גולב הי"ד מובא למנוחות צילום: Yonatan Sindel/FLASH90

בבית העלמין "דרך החיים" בבית שמש מובא היום (ראשון) למנוחות ויאצ'סלב (ולדי) גולב בן ה-23, תושב העיר שנרצח בפיגוע הירי באריאל בסוף השבוע. ויאצ'סלב, אשר הגיע מבית חרדי, למד בעבר באוניברסיטת אריאל והותיר אחריו הורים ושבעה אחים ואחיות.

"שימשת כדוגמה של איש טוב בעולם הזה. כולנו אהבנו אותך, ותהיה ממש חסר לנו", ספד לו בן דודו ולדימיר. "היה לך לב כל כך גדול וכל טוב, נספר עליך לילדים שלנו והנכדים שלנו".

אחד מחברי משפחת גולב ספד לו: "הבחור הקדוש דניאל זכה להתקרב לבורא עולם. הוא עשה ברית בן חמש יחד עם אבא שלו. הוא היה הבכור במשפחה. דניאל הוא גיבור, חזק, חסין. הוא רקד על הכתפיים שלי בבר מצווה ושמח שהוא מניח תפילין, הוא נפטר על קידוש השם. הוא נהרג בגלל שהוא יהודי, בגלל שהוא שייך לעם ישראל. מי שירה בדניאל ירה בקב״ה, לכן הוא נקרא קדוש. אין לי ספק שיהיה מליץ יושר לכל מי שעשו לו טובה בחיים ולכל היהודים ברוסיה שעוברים תהליך כזה קשה. הוא הציל נפש של עוד יהודייה. זכותו גדולה מאוד".

ויאצ'סלב גולב הי"ד מובא למנוחות. צילום: יונתן זינדל, פלאש90

כזכור, האירוע החל כאשר בסמוך לחצות, רכב בעל לוחית זיהוי צהובה ובו שני מחבלים הגיע למחסום הכניסה לעיר אריאל בדרך רון נחמן. המחבלים ביצעו ירי במהלך הנסיעה ולאחר מכן ירדו מהרכב וביצעו ירי נוסף לעבר הבוטקה שבו עמדו המאבטחים. מייד לאחר מכן, המחבלים חזרו לרכב, עשו פרסה ונמלטו מהזירה. כוחות צבא וביטחון הגיעו לאירוע זמן קצר מאוד לאחריו, והחלו בסריקות נרחבות ובמצוד אחר המחבלים. 

חובשים ופרמדיקים של מד"א הגיעו למקום הפיגוע והעניקו טיפול רפואי לגולב שנפגע באורח אנוש, אולם נאלצו לקבוע את מותו במקום. המאבטחת ששמרה לצידו הוגדרה כנפגעת חרדה.

אמש כוח של הימ"מ ושב"כ עצרו את שני המחבלים שביצעו את הפיגוע הקטלני. השניים, סמיח אסי ויחיא מארה, שניהם בשנות ה-20 לחייהם, נעצרו בבתיהם בכפר קרוואת בני חסן, הסמוך לסלפית. הנשקים שבהם בוצע הרצח נתפסו גם הם והועברו לשב"כ. אחד המחבלים מוכר לכוחות הביטחון כמזוהה עם ארגון חמאס. השניים הועברו לחזקת שב"כ, עבור חקירתם.

 

פיגוע אריאל מחסום מחבלים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד