י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
ליד בית הכנסת

באמצע טיפול בחולה, נורתה אש לכיוון המתנדב החרדי

ביום שבת האחרון בזמן שטיפל בחולה ליד בית כנסת בקליפורניה, נפתחה אש ללא קשר לאירוע עם החולה, לעבר מתנדב הצלה חרדי שטיפל בחולה. החשודים בירי נמלטו מהמקום

באמצע טיפול בחולה, נורתה אש לכיוון המתנדב החרדי
מתנדב הצלה בזירת הירי צילום: צילום מסך רשת abc

מתנדב מארגון הצלה בלוס אנג'לס קליפורניה, הוזעק בשבת לטפל בחולה שסבל ממצב רפואי חמור בסמוך לבית הכנסת. לפתע אירע ירי בסמוך אליו, ללא קשר למקרה הרפואי, לעבר מבנה סמוך שנמצא בסמוך לבית הכנסת. על פי הדיווח באתר Yeshiva world news, החשודים בירי, נבהלו למראה רכבי חירום שממהרים לאזור, והחלו לירות לעבר אנשי הצלה במקום. בנס איש מאנשי הצלה לא נפגע, והחשודים נמלטו מהמקום.

הירי אירע בטרזנה, לוס אנג'לס, המשטרה פתחה בחקירה לאחר שאדם נורה ונהרג בבית חולים ליד בית כנסת בטרזנה. השוטרים הגיבו לקריאה על תקיפה עם נשק, ויורה פעיל, בשעה 12:29 בשבת, כך על פי משטרת לוס אנג'לס.

רשת ABC7 דיווחה, כי צעיר בן 30 נמצא לאחר מכן על ידי שוטרים כשהוא ירוי, הוא נלקח לבית החולים שם נקבע מותו. המשטרה מחפשת כעת אחר 6 חשודים ומבקשת סיוע מהציבור. זהותו של ההרוג לא פורסמה. המשטרה פרסמה כי היא מחפשת אחר שני חשודים שנראו בורחים ברגל בעקבות הירי הקטלני.

"פתאום אנחנו שומעים כמו חמש יריות, בום! בום! בום! בום! וכולנו פשוט התחלנו לרוץ", כך אמר יהודה כהנטוב, מתפלל בבית הכנסת לרשת ABC7 בלוס אנג'לס, שהיה אז בבית הכנסת. "אנחנו פשוט מתחילים לרוץ החוצה, לראות מה קרה, וראינו רק מספר ניידות משטרה עוצרות. שאלנו אותם מה קרה? וכנראה, ממש כאן בבית החולים הסמוך, בחור אחד ניסה להשיג משהו, אני לא יודע מה, והוא לא אהב את זה (את רכבי החירום) מה שלא יהיה, והוא התחיל לירות".

קליפורניה לוס אנג'לס בית כנסת ירי הצלה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד