י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
התקבל מידע מודיעיני

צייד בלתי חוקי: הבשר המבותר התגלה ברכב החשודים

בלשי משמר הגבול של משטרת ישראל עצרו שלושה חשודים בצייד בלתי חוקי | בחיפוש שבוצע ברכבם, נתפס בשר טרי ומבותר של שני צבאים שניצודו על פי החשד זמן קצר קודם לכן

צייד בלתי חוקי: הבשר המבותר התגלה ברכב החשודים
הבשר שנתפס צילום: דוברות המשטרה

במסגרת פעילות של בלשי היחידה המרכזית של מג"ב דרום בסוף השבוע, בסיוע מרכז הבינה של מג"ב, נערכו בלשי היחידה באזור יישובי הנגב על פי מידע שהתקבל אודות חשודים שעוסקים בצייד בלתי חוקי.

במהלך הפעילות, זוהו החשודים נוסעים ברכב בשטח פתוח בסמוך ליישוב דבירה. בלשי היחידה פעלו במהירות וביצעו מעצר של החשודים שהשליכו צידנית בשטח פתוח בניסיון להעלים ראיות.

בחיפוש שבוצע ברכב ובצידנית, נתפס בשר טרי ומבותר של שני צבאים שניצודו על פי החשד זמן קצר קודם לכן.

שלושת החשודים, תושבי לקייה, הועברו יחד עם הממצאים לחקירה במשמר הגבול ורשות הטבע והגנים.

טל רותם, ממונה פיקוח חקירות ואכיפה במחוז מרכז מסר: "אנו שוב מברכים על שיתוף הפעולה הפורה עם גופי אכיפה נוספים ובראשותם משמר הגבול ומשטרת ישראל המבינה את החשיבות באכיפת תופעת הצייד הבלתי חוקי".

"במקרה הנוכחי, ניצודו שני פרטים מתוך אוכלוסיית צבאים הנמצאת תחת איומים רבים ואף ידוע כי הצבי הישראלי הינו מין הנמצא בסכנת הכחדה. חשוב להבין, כי ישראל היא המקום האחרון בעולם בו ניתן למצוא את הצבי הישראלי. מעבר להיותו חיית בר מוגנת, הצבי מוזכר במקורות ישראל מספר פעמים ובין היתר אף זכתה ארץ ישראל לכינוי "ארץ הצבי והיעל". רשות הטבע והגנים משמר הגבול ומשטרת ישראל ימשיכו באכיפה העיקשת כנגד תופעת הצייד הבלתי חוקי".

ציד בשר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד