י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
למעלה מ-500 שתילים

מעבדת סמים נחשפה בביתו של השוטר, 7 נעצרו

בפשיטה של שוטרי ימ"ר צפון וחוקרי מח"ש התגלו 2 מעבדות סמים בגליל המערבי | אחת מהן נחשפה בביתו של שוטר | שבעה חשודים נעצרו והם יובאו בהמשך היום לדיון בעניינם בבית המשפט 

מעבדת סמים נחשפה בביתו של השוטר, 7 נעצרו
המעבדה שנחשפה צילום: דוברות המשטרה

המשטרה פשטה הבוקר (שני) על שתי מעבדות לגידול סמים בדיר אל אסד ובכיסרא שבצפון הארץ. שבעה חשודים נעצרו, ביניהם שוטר שלפי החשד היה מעורב בהפעלת המעבדות. השוטר נעצר לחקירה לאחר אחת המעבדות התגלתה בביתו.

הפשיטה, שהתבצעה בתום חקירה סמויה של שוטרי המחוז הצפוני וחוקרי מח"ש, התרחשה במסגרת פעילות יזומה של ימ"ר צפון למניעת הפצה של סמים מסוכנים. במסגרת החקירה עלה כי בין המעורבים בפרשה נמצא גם שוטר - ולכן המחלקה לחקירות שוטרים הצטרפה לחקירה.

היום לפנות בבוקר הפכה החקירה לגלויה ושוטרי מחוז צפון יחד עם חוקרי מח"ש פשטו על היישובים דיר אל אסד וכיסרא ועצרו 7 חשודים וביישובים נתפסו 2 מעבדות שהכילו למעלה מ-500 שתילי מריחואנה.

החשודים, דיר אל אסד, עבדון, מעלות, ירכא ועראמשה יובאו בהמשך היום בבקשת המשטרה להאריך את מעצרם בבית המשפט השלום בנצרת.

"משטרת ישראל פועלת בכל האמצעים שברשותה על מנת להגיע לגורמים הסוחרים ומפיצים סמים", נמסר מהמשטרה. "חלק ניכר מהמאמצים מוכוון מראש לאיתור מפיצי סמים בקרב בני נוער, פעילות עבריינית אשר מכניסה עוד ועוד צעירים למעגל צריכת הסמים. מעגל אשר מעבר לסכנות הבריאותיות המיידיות הטמונות בו מתדרדר פעמים רבות להתמכרות, שימוש בסמים, חבירה לגורמים עבריינים ויציאה ממסלול החיים הנורמטיביים".

עוד נמסר ממשטרת ישראל, כי "מדובר בחקירה שנמצאת בראשיתה ומעצר שבוצע על פי האמור, רק הבוקר. טרם התקבלו חומרים במחלקת משמעת, וצפוי כי יועברו בימים הקרובים. עם קבלת החומרים תישקל נקיטה באמצעים מנהליים כמקובל".

סמים פשיטה המחלקה לחקירת שוטרים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד