ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
הזדכך בייסוריו

עין לא נותרה יבשה: הפרידה הקשה של שמונה היתומים מאביהם

אברך צעיר משכמו ומעלה המתגורר בעיר מודיעין עילית הסתלק לשמי מעלה זאת לאחר תקופה של יסורים קשים ומרים • במהלך ימי חג הפסח נפרדו ממנו בני משפחתו בדמעות שליש כאשר כעת המשפחה מתקשה להתאושש מהשבר הנורא

עין לא נותרה יבשה: הפרידה הקשה של שמונה היתומים מאביהם
הרה"ג רבי אברהם לימן זצ"ל צילום: באדיבות המצלם

היה זה בעיצומו של חג הפסח האחרון, שמונה ילדים רכים, עמדו שם מסביב למיטתו של אביהם האהוב וראו כיצד כוחותיו הולכים ואוזלים, בעיניהם הדומעות הם ראו את אביהם מתקשה לדבר, מתקשה לזוז, הם הבינו כי ימיו ספורים, הם הבינו כי אבא האהוב שלהם חולה במצב סופני.

לחצו כאן ותנו כתף למשפחה בשעתה הקשה>>>

האברך הצעיר רבי אברהם לימן הקים את ביתו של אדני התורה והיראה בעיר מודיעין עילית. יחד עם רעייתו הוא גידל את שמונת ילדיו באהבה ובשמחה כשהוא מחדיר בהם יראת שמים טהורה ומידות טובות. את כל כוחותיו הוא השקיע בעסק התורה כאשר לדברי מכריו הוא הפך לסמל לאברך שיושב ולומד בהתמדה מופלגת.

לפני תקופה הוא חזר הבייתה כשהוא לא חש בטוב, רעייתו הציעה שהם יפנו לבדיקה מקיפה לאחר זמן ממושך שהכאבים לא חלפו. את עיניו של הרופא חמור הסבר היא לא תשכח לעולם. הוא הביט בהם בעיניים חמורות ובישר לזוג הצעיר כי האב, רבי אברהם לימן, חולה במחלה קשה ונוראה, מחלה שלא משאירה לו הרבה זמן לחיות.

מאז העולם כמו התהפך, רבי אברהם לימן שהבין שימיו ספורים המשיך לשקוד על התורה במסירות נפש מופלאה ועצומה. יום ולילה לא ישבותו. במהלך ימי חג הפסח הוא הרגיש כיצד כוחותיו הולכים ואוזלים, הוא הבין שבעוד זמן קצר הוא ישיב את נשמתו הטהורה ליוצרה.

היה זה שעה נוראה כאשר בני המשפחה נקראו לחדרו, שמונה ילדים רכים החזיקו בו חזק חזק, ליטפו את אבא האהוב שלהם, והתחננו: "אבא, בבקשה אל תעזוב אותנו", פניו היו חיוורות, הוא הביט בהם בעיניים כלות ודמעות ירדו במורד לחייו.

בסוף הגרוע מכל קרה, רבי אברהם לימן הסתלק לשמי מעלה כשהוא מותיר אחריו שורה של יתומים רכים המבכים מרה את לכתו של אביהם האהוב. רגע לפני מסע ההלוויה זה הרגע בו אנו מחוייבים להירתם למענם, זה הרגע בו אנו מחוייבים לעשות משהו למען המשפחה הזו בכדי שחלילה היא לא תקרוס בתהומות היגון. הקליקו כאן כעת ותצילו את האלמנה הטרייה ושמונת ילדיה.

לחצו כאן ותנו כתף למשפחה בשעתה הקשה>>>

קופת העיר ילדים יתומים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד