י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
"להיטלר היה דם יהודי"

רה"מ בנט מגנה את דברי השר הרוסי: "שקרים"

ראש הממשלה בנט מגנה היום את דבריו של שר החוץ הרוסי שטען כי למרות שנשיא אוקראינה יהודי - הוא עדיין נאצי והוסיף כי להיטלר היו שורשים יהודים. בנט: "רואה בחומרה את התבטאותו של שר החוץ הרוסי. דבריו אינם אמת ותכליתם פסולה"

רה"מ בנט מגנה את דברי השר הרוסי: "שקרים"
נפתלי בנט//סרגיי לברוב צילום: פלאש90

האמירה האנטישמית של שר החוץ הרוסי סרגיי לברוב, שהסביר כי למרות זהותו היהודית של נשיא אוקראינה זלנסקי, הוא עדיין אנטישמי ואף טען כי היטלר היה בעל שורשים יהודים, מביאה גם לתגובה של ראש הממשלה נפתלי בנט, שמגנה את דבריו האנטישמים של הבכיר הרוסי.

"אני רואה בחומרה את התבטאותו של שר החוץ הרוסי. דבריו אינם אמת ותכליתם פסולה", מסר ראש הממשלה נפתלי בנט, שציין כי "שקרים מעין אלו מטרתם להאשים את היהודים עצמם בפשעים הנוראים ביותר בהיסטוריה שנעשו כנגדם, ובכך לשחרר את האחריות מצוררי ישראל".

ראש הממשלה בנט חזר על דברים שאמר ביום השואה, בשבוע שעבר: "כפי שכבר אמרתי, שום מלחמה בימינו אינה השואה ואינה דומה לשואה". בנט קרא "להפסיק לאלתר להשתמש בשואת העם היהודי ככלי לניגוח פוליטי".

כזכור, מוקדם יותר היום גינה שר החוץ יאיר לפיד את דבריו עמיתו השר לברוב ודרש את התנצלותו. במשרד החוץ אף זימנו את השגריר הרוסי בישראל לשיחה.

סרגיי לברוב נאצים שואה נפתלי בנט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד