י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
השוטרים נדהמו

יצא מהרכב בפיג'מה: בן 4 לקח את המכונית של אמא לסיבוב

ילד בן ארבע לקח את המכונית של אמא שלו לנסיעה בהולנד. המשטרה בעיר אוטרכט מסרה כי הילד התנגש בשתי מכוניות חונות, ואז יצא מהרכב בפיג'מה וברגליים יחפות

יצא מהרכב בפיג'מה: בן 4 לקח את המכונית של אמא לסיבוב
הילד בתחנת המשטרה צילום: מתוך האינסטגרם של משטרת אוטרכט

עוברי אורח מודאגים הזעיקו את המשטרה בעיר אוטרכט בהולנד לאחר שהבחינו בילד בן 4 הולך ברחוב לבדו בקור. על פי דיווחים בתקשורת המקומית, איש לא נפגע במהלך הנסיעה שלו, המשטרה הודיעה כי הילד התעורר ביום שבת האחרון, כשאביו הלך לעבודה, ולקח את מפתחות הרכב של אימו כדי לצאת לסיבוב.

הילד נמצא ברחוב ונלקח על ידי שוטר לתחנת המשטרה: מתוך האינסטגרם של משטרת אוטרכט

לאחר שהוזעקו השוטרים לאסוף אותו, הגיע דיווח על רכב נטוש בסמוך, שנראה היה שפגע בשתי מכוניות חונות. הרכב היה רשום על אימו של הילד, והשוטרים התקשרו אליה. כשהעבירו את הטלפון לצעיר, המשטרה אמרה כי הוא חיקה נהיגה וביצע תנועות של סיבוב הגה. "אז הבנו שייתכן שהילד היה הנהג" מסרה המשטרה.

הילד בן הארבע קיבל שוקו חם ודובון בתחנת המשטרה, לפני שאימו הגיעה לתחנה. כשהגיעה האם הם יצאו לזירת התאונה, שם הוא נשאל אם יוכל להראות איך המכונית מתופעלת. הילד - המתואר על ידי אימו כ"בעל תושייה" פתח את המכונית עם המפתח, הכניס אותו למצת, והצליח להצמיד את רגלו אל דוושת הגז. כך מסרה המשטרה. השוטרים קראו להורים להסתיר את מפתחות המכונית שלהם בעתיד.

הדובי שקיבל הילד מהשוטרים: מתוך האינסטגרם של משטרת אוטרכט

 

הולנד משטרה ילד קטן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד