י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
פה מפיק מרגליות

ר' זכריה שחיזק אלפי נשים חרדיות הלך לעולמו

מפלטבוש מגיעה הבשורה המרה על פטירתו של הרב זכריה וולרשטיין ז"ל, מחנך מפורסם בעולם החרדי בארה"ב. היה מוכר כנואם בחסד עליון ופעל רבות בקרב הציבור כדי לעודד ולחזק את נשות ישראל ברוחניות. ארונו יגיע לישראל

ר' זכריה שחיזק אלפי נשים חרדיות הלך לעולמו
הרב זכריה ולרשטיין זצ"ל צילום: Ohr Naava ארגון

ברוך דיין האמת: הלך לעולמו המרצה והמחנך הנודע הרב זכריה שמעון וולרשטיין ז"ל מארה"ב, שסבל ממחלה בשנים האחרונות ולמרבה הצער נפטר הבוקר (שני) בגיל 68 בביתו בשכונת פלטבוש שבברוקלין.

רבים התפללו לרפואתו בתקופה האחרונה, אך למגינת לב בסביבות השעה 5:00 בבוקר, השיב את נשמתו ליוצרה, כך דיווח הבוקר אתר Yeshiva world news.

המנוח הפך בשנים האחרונות לאייקון בעולם היהודי ונשא אלפי נאומים ברחבי העולם. הייתה לו קריירה מצליחה של יותר משלושה עשורים בחינוך. לדהרי מכריו הוא היה מחנך עם תשוקה, הבהירות והאהבה שלו נגעו לליבן ולנפשן של אלפי תלמידות מכל גווני הקשת הדתית.

לפני כ-15 שנה, לאחר שראה את הדלות העמוקה במשאבים הרוחניים והחברתיים העומדים לרשות הנשים היהודיות של היום, העז הרב ולרשטיין, והקים את 'אור נווה' לנשים, מרכז רוחני גדול, בתקופה שבה לא היה קיים מרכז דומה. שם העביר אלפי שיעורים לנשים בכל רחבי ארצות הברית.

בראיית הנולד האגדית שלו, הפך המרכז מאז לארגון גג המאגד תוכניות רבות העוסקות במגוון צורכי הנשים היהודיות, ביניהן סמינר 'עטרת נווה', סמינר 'תפארת בני ישראל', סמינר 'עטרת מרים', אקדמיית 'בנות חיה', יוזמת 'הכרת הטוב', יוזמת 'אור נווה לשידוך', מרכז הטיפול במשבר 'יוטה זיכרמן' ועוד.

הוא הותיר אחריו את אשתו, אסתי שתחי', שהייתה שותפה לכל מעשיו ועמדה לצידו, את בנותיו, נכדיו ואלפי אנשים שבחייהם נגע ועזר להם להקים בתים בישראל.

הלווייתו תתקיים היום (שני) בשכונת פלטבוש בברוקלין. ארונו יגיע לקבורה בארץ הקודש ומסע הלוויה יתקיים ביום שלישי בשעה 13:00 בצהריים בבית החיים ארץ החיים בצומת שמשון. 

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים.

פלטבוש ברוך דיין האמת נואם

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד