י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
"אצבע בעין"

תגובת הקומיקאי למארגן טקס זיכרון ישראלי-פלסטיני שהזמין אותו

העיתונאי והקומיקאי חנוך דאום הוזמן לטקס "יום הזיכרון הישראלי-פלסטיני המשותף" וסירב בתוקף: "לקיים את היום הזה דווקא בתאריך של יום הזיכרון לחיילים זה אצבע בעין של החברה הישראלית"

תגובת הקומיקאי למארגן טקס זיכרון ישראלי-פלסטיני שהזמין אותו
חנוך דאום צילום: Noam Revkin Fenton/Flash90

חנוך דאום, עיתונאי וקומיקאי ישראל, עדכן היום (שני) כי סירב להזמנה של מארגני טקס "יום הזיכרון הישראלי-פלסטיני המשותף". דאום אף הסביר מדוע הוא מסרב להשתתף בטקס שמאורגן מדי שנה על ידי גורמים בשמאל הקיצוני.

דאום פרסם בחשבון הפייסבוק שלו צילום מסך מההזמנה שקיבל. "השנה יתקיים טקס יום הזיכרון הישראלי-פלסטיני המשותף של לוחמים לשלום ברובו באינטרנט, ויש לנו מספר מוגבל של עיתונאים שיכולים להגיע באופן פיזי לטקס", נכתב במסרון.

"אם תרצה לחוות את הטקס הזה באמת, בהשתתפות משפחות שכולות משני הצדדים. לראות מה גורם להן להגיע לטקס הזה שהיה מאוד שנוי במחלוקת. נשמח מאוד אם תגיע", הוסיפו.

הפוסט של חנוך דאום בפייסבוק

העיתונאי השיב במסרון חריף: "אני לא ממש מקבל את המושג משפחות שכולות משני הצדדים אם יש שם משפחות מחבלים, וגם אם אין - אני חושב שלקיים את היום הזה דווקא בתאריך של יום הזיכרון לחיילים זה אצבע בעין של החברה הישראלית".

בפוסט הוסיף דאום: "עצוב בעיני שצריך בכלל להסביר את זה: אם לוחם צה"ל נהרג בקרב עם מחבלים שהיו בדרך לפיגוע, משפחתו היא משפחה שכולה, אבל המשפחה של המחבלים היא משפחה של מחבלים".

חנוך דאום יום הזיכרון הסכסוך הישראלי פלסטיני

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד