כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
אין הפתעות

חמאס לקח אחריות על רצח המאבטח: "תוקפנות של ישראל"

ארגון הטרור חמאס הודיע כי הזרוע הצבאית שלו לוקחת אחריות מלאה על הפיגוע באריאל שבו נרצח המאבטח ויאצ'סלב גולב, ומציינים כי מי שביצע אותו היו לוחמים של הארגון. "הפיגוע הגיע כתגובה על התוקפנות של ישראל"

חמאס לקח אחריות על רצח המאבטח: "תוקפנות של ישראל"
זירת הפיגוע באריאל צילום: פלאש 90

הזרוע הצבאית של חמאס, גדודי עז א-דין אל-קסאם, לקחו אחריות על הפיגוע ביום שבת האחרון, בו נרצח המאבטח ויאצ'סלב גולב, בכניסה לאריאל בעת שאבטח את המקום יחד עם ארוסתו.

ארגון הטרור הודיע בהודעה רשמית כי "הפיגוע הגיע כתגובה על התוקפנות הברברית של ישראל על מסגד אל-אקצא והמתפללים בו". עוד הוסיפו בארגון: "תקיפה יהירה שישראל עדיין לא קיבלה את המגיע לה". כמו כן אמרו בחמאס. כי "לוחמי גדודי אל-קסאם בגדה עדיין עם חרב ירושלים שלופה לצידם של כל הלוחמים הפלסטינים בכל מקום, הפיגוע הוא חלק משרשרת פיגועי תגובה על טימוא מסגד אל-אקצא והתקיפה עליו והיא לא תהיה האחרונה".

אתמול אמר דובר הזרוע הצבאית של חמאס, אבו עוביידה, לערוץ אל-מיאדין הלבנוני המזוהה עם חיזבאללה. כי גדודי עז א-דין אל-קסאם מודים למנהיג העליון של איראן, עלי ח'מינאי, על הדברים שנשא ביום ירושלים העולמי בשבוע שעבר ועל עמידתה העקבית של איראן לצד ההתנגדות והעם הפלסטיני למרות כל האתגרים איתם היא מתמודדת, לדברו. כזכור, בשבוע שעבר ובמהלך יום ירושלים העולמי, אמר ח'מינאי כי "כל עוד המשטר הציוני שולט בירושלים, עלינו לציין את היום הזה בכל ימות השנה" וכי "הפעולות של הצעירים הפלסטינים מסמנים משוואה חדשה בהווה ובעתיד", לדברו.

דובר חמאס לענייני ירושלים היושב בעזה, מוחמד חמאדה אומר כי הזרוע הצבאית של ארגון הטרור רצתה להגיד בקבלת האחריות שלה שבימים הקרובים ישראל "תקבל תגובה ממקום לא צפוי אם היא תתקוף את מסגד אל-אקצא. "הוא הוסיף כי לקיחת האחריות של חמאס על הפיגוע מהווה "אתגר גדול" לישראל וכמו כן מראה שישראל "משחקת בחומרי נפץ כאשר היא פוגעת באל-אקצא".

ארגון חמאס פיגוע באריאל עז א-דין אלקסאם

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד