י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
האם הנשיא חולה

סוכן קג"ב לשעבר: "פוטין כנראה סובל מדמנציה, הוא פרנואיד"

פוטין כנראה סובל משלבים מוקדמים של דמנציה וכעת הוא כל כך פרנואיד שאפשר להשוות אותו לסטלין שחי את שנותיו האחרונות בפרנויה. בנוסף, ככל הנראה הנשיא הרוסי סובל מפרקינסון

סוכן קג"ב לשעבר: "פוטין כנראה סובל מדמנציה, הוא פרנואיד"
נשיא רוסיה ולדימיר פוטין צילום: דוברות הקרמלין

סוכן ק.ג.ב לשעבר שערק למערב, בוריס קרפיצ'קוב' אמר שפוטין הפך להיות "אובססיבי לרעיונות פרנואידים".

בוריס קרפיצ'קוב, טוען שפוטין "משוגע והפך להיות אובססיבי, הוא רואה ממש בכולם, כולל אלה בתוך שירותי הביטחון הרוסיים ואפילו בתוך המעגל הקרוב שלו, בוגדים", אמר.

ייתכן שפוטין מחזיק את הקרובים אליו ביותר ללא מודעות לקשיי הבריאות שלו, כדי לשמור על תדמית האיש החזק שלו, אמר קרפיצ'קוב בראיון ל'סאן' הבריטי. "הוא כל כך חשדן וכל כך אובססיבי לרעיונות הפרנויה שלו, עד שאפשר להשוות אותו עכשיו עם העריץ סטאלין", הוסיף.

שנותיו האחרונות של סטלין היו בסימן פרנויה וחוסר אמון. הוא כלא את אחד הרופאים שלו לאחר שהציע שהדיקטטור צריך לפרוש מהחיים הפוליטיים כדי לנסות ולשפר את בריאותו. עד שנת 1952, הקרמלין אסף רופאים ועינה אותם על כך שזממו לכאורה להרוג פוליטיקאים בכירים, וכתוצאה מכך רוב אנשי הרפואה נמלטו מהמדינה. פוטין החל גם לחקור רופאים בדומה לשנים האחרונות של סטלין.

בפברואר חקרו הרשויות ברוסיה את פרופסור ולרי סולובי, בן 61, במשך שבע שעות על רקע הטענות הקבועות שלו על מצבו הרפואי והנפשי לכאורה של פוטין. סולבוי היה פרופסור במכון הממלכתי של מוסקבה ליחסים בינלאומיים, בהשתתפות דיפלומטים ומרגלים בכירים לעתיד. דוברו של פוטין התעקש שמצבו הבריאותי של פוטין "מצוין", אך כמה סרטונים ותמונות שהסתובבו ברשתות החברתיות, הצביעו על כך שהנשיא הרוסי לא הכי בריא.

ולדימיר פוטין נשיא רוסיה מלחמת אוקראינה רוסיה דמנציה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד