י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
מן הפח אל הפחת

דיווח: פוטין יעבור ניתוח ויעביר את הסמכות לראש ה-FSB לשעבר

נשיא רוסיה, ולדימיר פוטין אמור לעבור ניתוח בשל מחלת הסרטן ממנה הוא סובל, ולהעביר את השלטון באופן זמני למפקד המשטרה הפדרלית לשעבר. הניתוח וההחלמה צפויים להשבית את פוטין ל"זמן קצר"

דיווח: פוטין יעבור ניתוח ויעביר את הסמכות לראש ה-FSB לשעבר
נשיא רוסיה ולדימיר פוטין צילום: דוברות הקרמלין

פוטין בן ה-70, שמראהו החולני והתנהגותו הבלתי אופיינית בפומבי העלו לאחרונה שאלות לגבי בריאותו, על פי השמועות הוא סובל מסרטן ושלל מחלות חמורות אחרות, כולל מחלת פרקינסון.

הנשיא יעביר את השליטה בממשלת רוסיה לניקולאי פטרושב, ראש המשטרה הפדרלית הרוסית לשעבר, במהלך הניתוח ואחרי ההליך, כך על פי דיווח בערוץ טלגרם רוסי אופוזיציוני.

הערוץ שלכאורה מנוהל על ידי בכיר לשעבר בשירות הביון החוץ הרוסי הידוע בשמו הבדוי "ויקטור מיכאילוביץ". דיווח כי לפוטין נאמר על ידי הרופאים שהוא חייב לעבור ניתוח. הניתוח וההחלמה צפויים להשבית את פוטין ל"זמן קצר",. יצויין כי הדיווח לא אושר על ידי גורמים רשמיים.

"לא סביר שפוטין יסכים למסור את השלטון לתקופה ארוכה יותר. השליטה במדינה תהיה ככל הנראה בידיו של פטרושב לא יותר מיומיים-שלושה. אני אגיד שזו האפשרות הגרועה ביותר", מוסיף המדווח המסתורי.

"פטרושב הוא נבל מוחלט. הוא לא יותר טוב מוולדימיר פוטין. יתרה מכך, הוא אדם ערמומי יותר, והייתי אומר, יותר ערמומי מוולדימיר פוטין. אם הוא יעלה לשלטון, הבעיות של הרוסים רק ילכו ויתרבו".

עוד דווח, כי: "ויקטור מיכאילוביץ" רמז שהוא ובני בריתו "יעשו מאמצים מסוימים כדי שזה לא יקרה, ואני מקווה שנצליח". האיש טען שמחלת הסרטן של פוטין מתקדמת, אך הדגיש שהוא לא רוצה לתת לצופים "תקוות שווא".

בפוסט אחר שפורססם בערוץ הטלגרם נטען עוד, כי פטרושב ניהל שיחה "מלב אל לב של שעתיים עם פוטין". "אנחנו יודעים שפוטין סימן לפטרושב שהוא מחשיב אותו כבעל בריתו וידידו האמין היחיד בממשלה", נטען בהודעה. "בנוסף, הנשיא הבטיח שאם מצבו הבריאותי ידרדר, השליטה בפועל במדינה תעבור זמנית לידיו של פטרושב".

ולדימיר פוטין סרטן נשיא רוסיה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד