י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
סגולות מופלאות

החל מהערב: עשרות אלפים צפויים לפקוד את קברו של ר' ישעיה מקרעסטיר

יהודים מישראל ומרחבי העולם היהודי, צפויים להגיע החל מהערב אל העיירה הקטנה קעסטירר שבהונגריה לשפוך שיח בציון הצדיק שנודע בעולם כמחולל ישועות, ביום ההילולא • כך תזכו בסגולות המופלאות של היום הקדוש

החל מהערב: עשרות אלפים צפויים לפקוד את קברו של ר' ישעיה מקרעסטיר
הכנות להילולא צילום: יח"צ

לאחר שנתיים של קורונה, שבהם כמעט ולא התקיימו טיסות להילולת הצדיק מחולל הישועות מופת הדור רבי ישעיה מקרעסטיר זיע"א ובצל המלחמה שבאוקראינה שחסם את הגישה לקברי הצדיקים הפזורים שם, השנה צפויים להגיע להילולא מספר שיא של מתפללים. על פי ההערכות של המארגנים וסוכני הנסיעות קרוב ל-20,000 יהודים מישראל ומרחבי העולם היהודי, צפויים להגיע אל העיירה הקטנה קעסטירר שבהונגריה לשפוך שיח בציון הצדיק שנודע בעולם כמחולל ישועות. ביממה האחרונה נרשם ביקוש שיא לכרטיסים לטיסות מישראל להונגריה.

לחצו כאן ותהיו שותפים בסגולות הנדירות>>


מתכוננים להילולא • יח"צ

מחירם של הכרטיסים האמיר בעקבות הביקוש ומאות אנשים שהחליטו ברגע האחרון לטוס להילולא, לא הצליחו לרכוש כרטיסי טיסה.

הצדיק רבי ישעיה מקרעסטיר שתמונתו תלויה בבתים רבים כסגולה לשמירה התפרסם עוד בחייו כמחולל ישועות. צדיקי הדור הסבירו שמפתח הפרנסה נמצא אצל ר' ישעיה והוא זכה להשפיע את שפע הברכה, בזכות שהיה דואג באופן אישי להאכיל את העניים והאביונים ומתרים עבורם כספים מנגידי עם.

בכל שנה הולכים ונצברים עוד ועוד סיפורים ועובדות על המונים שנושעו בזכות השותפות עם הצדיק. אנשים שזכו לראות איך ששערי שמים נפתחים בזכות הצדיק. אנשים שמטה לחמם נשבר ראו בחוש איך הם זוכים לברכת הפרנסה מחדש. משפחות שהתקשו בחינוך הילדים זכו לפתוח דף חדש בזכות תמיכתם בצדקות הצדיק. אלו שנואשו מלמצוא את זיווגם ההגון, קיבלו לפתע את הבשורה הטובה לאחר שהחליטו לתמוך בצדקה של הצדיק. המוני סיפורים ועובדות של ישועות שחלקן מעל דרך הטבע ממש. והכל בזכות הצדיק ובזכות החיבור למעשיו ולמורשתו הכבירה של עזרה וסיוע לזולת.

כיום ממשיכים את מורשת הנתינה של הצדיק, במפעלות החסד ברכת ישעיה, הדואגים לפרנסתם של משפחות רבות הנמצאות בקשיים כלכליים. במהלך יום ההילולא צפוי להתקיים מעמד תפילה בראשותם של גדולי וצדיקי הדור, בציון הקדוש בתפילה למען ישועות הכלל והפרט. לתפילה צפויים להצטרף האלפים שהגיעו ויגיעו אל הציון ביחד עם רבבות עם ישראל שיתחברו לשידור מעמד התפילה הנשגב מהציון הקודש של מופת הדור הצדיק רבי ישעיה מקרסטיר זיע"א להמשיך ישועות בפרנסה, ברכה והצלחה

לחצו כאן ותהיו שותפים בסגולות הנדירות>>



קרעסטיר יום הילולא

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד