י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
אבנים על שוטרים ואזרחים

נעצר צעיר פלסטיני החשוד בהתפרעות בהר הבית

יידו אבנים לעבר שוטרים ואזרחים בסוף השבוע האחרון ונעצרו על ידי המשטרה. בתום חקירתם, בימים הקרובים יוגש נגדם כתב אישום. המשטרה מוסרת כי היא תמשיך לפעול בנחישות כלפי כל גילוי אלימות, הפרת סדר אלימה וידויי אבנים בניסיון לפגוע בכוחות הביטחון או באזרחים חפים מפשע

נעצר צעיר פלסטיני החשוד בהתפרעות בהר הבית
מהומות בהר הבית צילום: Jamal Awad/Flash90

במסגרת המאבק המתמשך במפרי הסדר ומיידי אבנים, מחוז ירושלים של משטרת ישראל השלים חקירת חשוד לאחר שבסוף שבוע שעבר, במהלך הפרות הסדר שהחלו לאחר תפילת יום שישי האחרון של חודש הרמדאן, יידה החשוד אבנים לעבר כוחות המשטרה שפעלו לשמירת הסדר והביטחון בשערי הר הבית.

בפעילות מהירה של שוטרי מרחב דוד בהכוונת מרכז השליטה (מבט 2000) בעיר העתיקה, נעצר החשוד (23) פלסטיני תושב איו"ש. החשוד נעצר בחשד ליידוי אבנים לעבר כוחות המשטרה שפעלו בשערי הר הבית, ולאחר שנחקר מעצרו הוארך על ידי בית המשפט.

במקרה אחר מסוף השבוע האחרון, חשוד נוסף (47) תושב העיר העתיקה, קילל ויידה אבן לעבר עובר אורח שטייל עם כלבו במתחם הרכבת בירושלים. כתוצאה מיידוי האבן, נגרמה לקורבן חבלה בגופו. בפעילות מהירה של שוטרי תחנת מוריה של מחוז ירושלים, החשוד אותר ונעצר והוא הועבר לחקירה בתחנת מוריה.

בתום חקירה יסודית ומהירה במשטרה, גובשה נגד החשודים בשני האירועים השונים תשתית ראייתית. בימים האחרונים הוגשה נגדם הצהרת תובע ומעצרם הוארך בבית המשפט עד לתאריך 4.5 לצורך הגשת כתב אישום ע״י הפרקליטות.

מעצרים אלו מתווספים למעצרים רבים שבוצעו בחודש האחרון ע״י המשטרה בירושלים. המשטרה מוסרת כי היא תמשיך לפעול בנחישות כלפי כל גילוי אלימות, הפרת סדר אלימה וידויי אבנים בניסיון לפגוע בכוחות הביטחון או באזרחים חפים מפשע. יידויי אבנים יתקלו בתגובה נחושה ובלתי מתפשרת של המשטרה, תוך חתירה מתמדת למעצר החשודים ומיצוי הדין עם מפרי הסדר ופורעי החוק באשר הם.

הר הבית יידוי אבנים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד