י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
רשלנות מסוכנת

צפו: העמיסו אדם חי על משאית מתים בתוך שק שחור

הרשויות בשנגחאי, סין, פיטרו ארבעה פקידים לאחר טעות במסגרתה העמיסו קשיש חי על משאית מתים. התקרית עוררה כעס נרחב ברשתות החברתיות הסיניות. החולה נלקח מאז לבית החולים ומצבו יציב

צפו: העמיסו אדם חי על משאית מתים בתוך שק שחור
הגופה שהתגלתה בחיים צילום: צילום מסך

השלטונות בסין פיטרו ארבעה פקידים לאחר שחולה קשיש מבית אבות בשנגחאי נחשב כמת והועמס במכונית המתים. שני עובדים של בית לוויה הגיעו לבית אבות, והכניסו בטעות גופת אדם חי לתוך שק שחור והעמיסו את הגופה לרכב. מאוחר יותר העובדים פתחו את השקית, וגילו כי האיש עדיין בחיים. התקרית עוררה כעס נרחב ברשתות החברתיות הסיניות.

גורמים רשמיים במחוז שנגחאי אישרו את התקרית ביום שני, והוסיפו כי החולה נלקח מאז לבית החולים ומצבו יציב. רשויות המחוז מסרו כי חמישה פקידים ורופא אחד נמצאים בחקירה. ארבעה גורמים רשמיים, בהם סגן מנהל הלשכה המקומית לאזרחים ומנהל בית האבות, פוטרו. לרופא שטיפל באיש נשלל רישיונו הרפואי. זהות החולה לא פורסמה.

רבים ברשתות גינו את התקרית, וכינו אותה "התעלמות חמורה בתפקיד שכמעט הובילה למוות". מגיב אחר ברשת החברתית וויבו הסינית, כתבו אנשים כי זה סימן ל"כאוס" המתרחש בשנגחאי.

שנגחאי, העיר הגדולה בסין ובה מתגוררים כמעט 25 מיליון בני אדם, נמצאת כעת בשבוע השישי של מגבלות שמטרתן לבלום את מקרי הקורונה, שהחלו לעלות שוב במרץ. סין היא אחת המדינות האחרונות שנלחמת בקורונה. בניגוד לרוב העולם שמנסה לחיות עם הנגיף

סין שנחאי חולה מת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד