ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
הגנרלים בהלם

דיווח: פוטין לקח שליטה מלאה על המלחמה באוקראינה

הנשיא הרוסי הותיר את קציני הצבא שלו ב"הלם" עם דרישות בלתי אפשריות, בזמן שהוא מנסה להחזיר את הפלישה המקרטעת למסלול. פוטין איבד את סבלנותו לגנרלים שלו, כאשר חגיגות יום הניצחון ב-9 במאי מתקרבות במהירות

דיווח: פוטין לקח שליטה מלאה על המלחמה באוקראינה
ולדימיר פוטין צילום: פייסבוק רשמי

לפי הדיווחים בבריטניה, נשיא רוסיה ולדימיר פוטין השתלט על הפלישה המקרטעת של צבאו לאוקראינה, והעניק לגנרלים העייפים של צבאו פקודות קרב חדשות לפני היום בו רוסיה מציינת את יום הניצחון על הנאצים בשבוע הבא 9 במאי, יום בו הוא רוצה להציג לבני עמו הישגים.

הנשיא הרוסי הותיר את קציני הצבא שלו בהלם עם דרישות בלתי אפשריות בזמן שהוא מנסה להחזיר את הפלישה המקרטעת למסלול. ה'דיילי מירור' מדווח, כי "העריץ איבד את סבלנותו לגנרלים שלו" כאשר חגיגות יום הניצחון ב-9 במאי קרבות. היום הזה מציין את היום שבו הובסה גרמניה הנאצית ב-1945 בסוף מלחמת העולם השנייה, ופוטין מנצל את היום הזה כדי להאדיר את רוסיה ואת עצמו.

עוד דווח, כי המנהיג בן ה-69 הורה לגנרלים שלו ללכוד את העיר קריבי-ריה, מקום הולדתו של נשיא אוקראינה וולודימיר זלנסקי. הצלחה סמלית כזו יכולה להיות מוזנת לתוך מכונת התעמולה של הקרמלין, תוך שימוש במערכה הצבאית שהתגלתה כחלשה. בכיר אירופאי סיפר כי הקצינים הרוסים פשוט בהלם. "יש להם אבדות של 400 חיילים ביום לא כולל פצועים, והציוד שלהם כל הזמן מתקלקל".

ולדמיר פוטין מלחמת אוקראינה רוסיה גנרל הלם

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד