י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
ברקע המאמץ להפלת הממשלה

נתניהו זימן את ראשי מפלגות האופוזיציה ל"דיון חשוב"

ראש האופוזיציה נתניהו מכנס יממה קודם פתיחת מושב הקיץ של הכנסת את ראשי סיעות האופוזיציה לדיון אותו מגדירים "חשוב". מלבד עדכונים פוליטיים שיעברו על ידי נתניהו ולוין במסגרת המאמצים להפלת הממשלה, בליכוד ירצו לתחזק את הבלוק ולוודא כי אין חריקות בין השותפות

נתניהו זימן את ראשי מפלגות האופוזיציה ל"דיון חשוב"
חברי בלוק הימין ונתניהו צילום: באדיבות המצלם

ראש האופוזיציה בנימין נתניהו זימן ליום ראשון את ראשי מפלגות האופוזיציה, למה שהוגדר כ"דיון חשוב", יממה קודם החזרה לכנסת עם פתיחת כנס הקיץ.

ראשי מפגלות האופוזיציה מתכנסים בכל מקרה מדי יום שני, והמועד ומיקום הפגישה מעלה תהיות על מטרת המפגש, שמגיע ברקע המהלכים הפוליטיים להפלת הממשלה.

ראשי המפלגות דרעי, גפני, ליצמן וסמוטריץ' יפגשו כבר ביום ראשון עם נתניהו ויריב לוין במשרדי המצודה בתל אביב, ולפי המידע שהגיע ל'בחדרי חרדים' השניים ביקשו לשמור על קיום הפגישה בחשאיות.

על פי הערכות, מלבד עדכונים פוליטיים שיעברו על ידי נתניהו ולוין במסגרת המאמצים להפלת הממשלה, בליכוד ירצו לתחזק את הבלוק ולוודא כי אין חריקות בין השותפות.

בתוך כך, בקואליציה נערכים גם כן לפתיחת כנס הקיץ, היום שיגרו הנהלת הקואליציה הודעה לחברי הקואליציה כי אין אפשרות להתקזז או להעדר מדיוני המליאה בשלושת השבועות הקרובים, הם גם אסרו על חברי הכנסת להתקזז עם חברי האופוזיציה.

בלוק הימין בנימין נתניהו יריב לוין בצלאל סמוטריץ' משה גפני

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד