י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
משמר לא משמר

מחדל: מתחזה חדר לארמון מלכת אנגליה ולן יחד עם החיילים

אדם שהתברר כי סובל מבעיות נפשיות הורשה להיכנס לצריפים הצבאיים שנמצאים מטרים ספורים מטירת וינדזור שבאנגליה, מבלי להציג מסמכים מזהים. הוא אכל, שתה ולן עם החיילים שגילו רק בבוקר כי מדובר במתחזה

מחדל: מתחזה חדר לארמון מלכת אנגליה ולן יחד עם החיילים
חיילי משמר המלכה צילום: unsplash

הממלכה כמרקחה: גבר זר הצליח להיכנס למעונות החיילים הסמוכים אל ארמון המלכה אליזבת השנייה שבאנגליה, מטרים ספורים מטירת וינדזור, תוך שהוא מתחזה לאיש דת, כך פורסם היום (שלישי) בעיתון ה'סאן' הבריטי.

על פי הדיווח, חיילי משמר המלוכה אפשרו לגבר שהתחזה לכומר, שלכאורה מכיר את אחד מאנשי הדת המובילים בבסיס הצבאי, להיכנס לשטח המבנה. מבלי שיציג מסמכים מזהים, חיילי בית המלוכה ששמרו שם אפשרו לו לאכול, לשתות ולחלוק עימם סיפורים, תוך שהוא מתפאר בפניהם שקיבל מדליה על גבורה במלחמת עיראק. הדבר לא העלה חשד מצד אותם חיילים, ובסוף אף אפשרו לו אף להישאר ללון שם למשך לילה שלם.

מקורות סיפרו כי רק למחרת בבוקר האסימון נפל, אחרי שאותו אדם אכל ארוחת בוקר. שוטרים ליוו אותו מחוץ למקום כמה שעות לפני שהמלכה, שבילתה בכפר בצפון מחוז נורפוק, חזרה לוינדזור. חקירה בנושא המחדל האבטחתי החמור נפתחה במשרד הביטחון, ונמצא כי הגבר מוכר למשטרה וסובל על פי החשד מבעיות נפשיות, לכן לא נעצר.

חצר המלכה משמר המלכה מסתנן מלכת אנגליה המלכה אליזבת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד