י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
הח"כ דורש דיון דחוף

החקירה המזעזעת של הזוג החרדי תגיע לכנסת?

ח"כ אורי מקלב דורש לקיים דיון בכנסת אודות התנהלות חקירת רצח משפחת כדורי | "מעצר המחבל הוכיח כי בשנים האחרונות נחשדו בני המשפחה בחשד שווא, המשטרה עצרה את בנם למשך 17 ימים בתנאים קשים, כאשר הוריו נרצחו ימים ספורים לפני כן", כתב ח"כ מקלב ליו"ר הכנסת

החקירה המזעזעת של הזוג החרדי תגיע לכנסת?
האחים נתן וניתאי כדורי צילום: מתוך שידורי ערוץ 12

חבר הכנסת אורי מקלב מסיעת 'יהדות תורה' פנה ליו"ר הכנסת ח"כ מיקי לוי 'יש עתיד', בדרישה לקיים דיון בוועדה לביטחון הפנים של הכנסת סביב התנהלות חקירת רצח משפחת כדורי.

במכתבו כותב חבר הכנסת ליושב הראש: "לאחרונה הודיעה המשטרה על תפיסת המחבל שרצח את בני משפחת כדורי שנרצחו. מעצר המחבל הוכיח, שלאורך 3 השנים האחרונות, נחשדו בני משפחת כדורי בחשד שווא, כאשר המשטרה עצרה את ניתאי כדורי למשך 17 ימים בתנאים קשים, ולמרות זאת המשטרה לא טרחה להתנצל בהודעה לתקשורת בפני בני משפחת כדורי".

האחים כדורי בראיון לגיא פלג ב'חדשות 12'.

בנוסף מציין ח"כ מקלב במכתבו כי במסגרת ראיונות לתקשורת של בני משפחת כדורי, התברר שהמשטרה התעללה בבני המשפחה האבלה והשכולה באופן מחפיר, בין היתר במעצרו של הבן ניתאי כדורי לעיני הילדים בגן הילדים, במעצר אשתו ברכה, תוך מניעה להאכיל את תינוקה בן כמה חודשים וכן בהחזקתו של ניתאי במעצר בתנאים קשים במשך 17 ימים, כל זאת כאשר הוריו נרצחו ימים ספורים לפני כן.

עוד בנושא:

יחס מזעזע ומשפיל: האחים החרדים שנחשדו ברצח משחזרים

ח"כ מקלב דרש כי הוועדה לביטחון הפנים, בראשותה של חברת הכנסת, מירב בן ארי מ'יש עתיד' תקיים דיון בדחיפות בהתנהלות המשטרה ובהשלכות האישיות והציבוריות וכן בהפקת לקחים לעתיד.

כזכור, ביום שני התראיינו שני הבנים השכולים למשפחת כדורי, וכן הכלה ברכה כדורי לעיתונאי גיא פלג ב'חדשות 12'. הללו סיפרו לעיני המצלמות כיצד זכו ליחס מחפיר ומשפיל מצד חוקרי המשטרה תוך אטימות מוחלטת למצבם המטלטל אליו נקלעו.


ממשטרת ישראל נמסר בתגובה: "אנו משתתפים בצער בני המשפחה על אובדנם.  בתום מאמצי חקירה רבים של המשטרה ושב"כ, נתפס ונעצר המחבל החשוד במעשה הרצח של בני הזוג כדורי ז"ל ואירועים נוספים, ומעשי הרצח פוענחו. במשך השנים התנהלה חקירה מורכבת שכללה מגוון עצום של פעולות חקירה, במהלכה הפכו החוקרים כל אבן ובדקו כל חשד וכיוון חקירה, הכל במטרה לאתר את הרוצח ולהגיע לחקר האמת. כלל מהלכי החקירה בוצעו כדין, בכפוף לכלל האישורים הרלוונטיים ובהתאם לחוק ונהלי המשטרה. בזכות חקירה זו פוענחו מקרי הרצח והמחבל הועמד לדין".

יהודה ותמר כדורי ז"ל ניתאי כדורי חקירת משטרה רצח מחריד אורי מקלב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד