י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
טקס מרשים

BDO חנכה סניף חדש בבני ברק: רבנים ואישי ציבור הגיעו לברך

עשרות רבנים ואישי ציבור השתתפו במעמד חנוכת הבית וקביעת מזוזה לרגל המעבר של סניף BDO בני ברק למשרדם החדש, בניהולו של רו"ח ר' יואל טולדנו

BDO חנכה סניף חדש בבני ברק: רבנים ואישי ציבור הגיעו לברך
BDO מתחדשת צילום: יח"צ

טקס מרשים וייחודי התקיים בתחילת השבוע במגדלי הכשרת היישוב בבני ברק. עשרות רבנים, ראשי ישיבות, רבני ערים, אדמו"רים, ראשי קהילות, חברי כנסת, ראשי ערים, ראשי החברות הגדולות במשק, בעלי עסקים, מנהלי מוסדות וראשי עמותות השתתפו במעמד חנוכת הבית וקביעת מזוזות למשרדים החדשים והמפוארים של רואה חשבון ר' יואל טולדנו, שותף וראש אשכול מגזר חרדי בפירמתBDO .

לפני פתיחת המעמד נאם שותף מנהל בפירמת BDO, רו"ח שחר זיו, על החשיבות שהפירמה רואה במגזר החרדי ובשלוחת בני ברק, ועל כך שבהנהלת הפירמה דוגלים בקירבה לקהילות, התאמה לצרכיהן והדוגמה הטובה לכך היא סניף בני ברק, כאחד הסניפים החזקים ביותר של הפירמה.

רבה האשכנזי של בני ברק, הגאון רבי חיים יצחק לנדא, שיבח את רואה החשבון ר' יואל טולדנו על עמידתו לצד מוסדות התורה והחסד בכל הארץ בכלל, ובבני ברק בפרט.

רבה הספרדי של בני ברק, הגאון רבי מסעוד בן שמעון, סיפר שהתרשם מההקפדה והשמירה על כללי הצניעות בסניף, והוסיף דברים על חשיבות ענייני המזוזה.


רבנים ואישי ציבור הגיעו לברך • יח"צ

חבר מועצת גדולי התורה כ"ק, האדמו"ר ממודז'יץ, בירך בחום את צוות ההנהלה, ובירך ב"לחיים" נרגש את כלל הנאספים. לאחר מכן הוסיף ועודד את השותפים בסניף, רו"ח ר' יואל טולדנו ורו"ח יוסי גולדפינגר, לשמור על תקנות הצניעות שנקבעו במקומות עבודה, וכפי שאכן נוהגים להקפיד בשלוחה החרדית של BDO מאז היווסדה.

הגאון הצדיק רבי מרדכי שמואל אדלשטיין נשא דברים נרגשים. בדבריו שיבח את היוזמה של רו"ח ר' יואל טולדנו בהעסקת נשות אברכים, תוך מתן תנאים הולמים ומותאמים, כדי שיוכלו לפרנס את בעליהן ומשפחתן בכבוד וברווחה.

הגה"צ חידש כי גם זה נכלל בנשים במאי קא זכיין ששולחות את בעליהן ללמוד תורה ברווחה ובלי דאגות של פרנסה, ובזה רב חלקו של מייסד ומנהל השלוחה החרדית.

רגע מרגש נרשם לאחר מעמד ה"לחיים", כשגדולי הדור כ"ק האדמו"ר ממודז'יץ והגה"צ רבי מרדכי שמואל אדלשטיין העלו זיכרונות נעימים מימי חורפיהם עת למדו יחד בישיבה.

ראש ישיבת אשרי האיש, הגאון רבי יוסף בן פורת, שהגיע במיוחד מירושלים כהכרת הטוב על העמידה האיתנה והמקצועית של צוות המשרד לרשות העמותה, ציין בדבריו את העובדה כי בעצם קביעת המזוזה אנו מכריזים שיש בעל בית ואנחנו רק שליחים.

ראש ישיבת באר יעקב, הגאון רבי יצחק דוד שפירא, בירך אף הוא את מנהלי המשרד החדש, והדגיש את הרצינות שבה מטופלים העניינים במקצועיות גבוהה מחד, ובאחריות וסיוע בהכוונה מאידך.

את מסע דרשות הרבנים חתם הגאון רבי אהרן הירש, מרבני ישיבת סלבודקה ובנו של מרן הגרמ"ה הירש, שהאיר אלומת אור על מעלתו של ר' יואל טולדנו כתומך תורה מופלג שזכויות רבות של החזקת תורה עומדות לו לעד.

לאחר מכן נשא דברים ראש העיר בני ברק, הרב אברהם רובינשטיין, שתיאר את גודל מעלתו העסקית של משרד רו"ח מכובד כל כך לעיר התורה, המשופעת בחברות עסקיות מהשורה הראשונה, וכמובן בעמותות ומוסדות רבים הנזקקים לשירותי משרד רו"ח מהפירמה המצוינת של BDO.

ח"כ הרב יעקב אשר מיהדות התורה העלה זיכרונות מימיו כראש העיר בני ברק, אז היו המגדלים הגבוהים, שביניהם שוכן מגדל הכשרת היישוב שבו נחנכו המשרדים החדשים, רק חלום רחוק. לדבריו, אנשים לא האמינו אז כי יבוא יום ופירמות גדולות ונחשבות ביותר כמו BDO ירצו להגיע דווקא לבני ברק מתוך הערכה למקום ולאנשי העסקים בעיר.

ח"כ הרב משה אבוטבול מש"ס סיפר שעוד בהיותו ראש עיריית בית שמש רצה גם הוא שיוקם סניף כזה בעירו, וסוכם בו במקום ש"עוד חזון למועד". ח"כ הרב אבוטבול אמר שאולי עכשיו בשלה העת גם לזה, על מנת לספק תעסוקה גם לתושבי בית שמש במשרד כה מכובד ומותאם לצרכי המגזר.

ח"כ הרב יצחק פינדרוס מיהדות התורה אמר כי תושבי בני ברק חשים רגש של חובה למי שקובע את עסקיו בעיר, ובכך מאפשר לעיר התורה לשגשג גם מבחינה גשמית. שהלא ידוע כי אם אין קמח אין תורה, והדברים נצרכים זה לזה כדי לקיים האחד את השני.

כמו כן נשאו דברים גם סגני ראש העיר בני ברק, הרב חנוך זייברט והרב מנחם שפירא, שתיארו בהרחבה את הליך התפתחותה העסקית של העיר בני ברק, ואת האתגרים העומדים לה בהמשך הדרך.

בתום מסע הנאומים התקיים מעמד קביעת מזוזות לעשרות החדרים והמבואות שבקומת המשרדים המפוארת. גדולי ישראל, ראשי הישיבות, ראשי הערים וחברי הכנסת קבעו מזוזה בהתרגשות רבה, כאשר הקהל כולו עומד עליהם ומתפלל שאכן המקום יפרח וישגשג לטובת תושבי בני ברק והציבור החרדי, על שלל מוסדותיו ועסקיו.

עוד כיבדו את הערב בנוכחותם, אב"ד שיכון ג' הגאון רבי ישראל מרמרוש, הרב אלחנן זק, הרב אליהו מויאל, הרב יגאל קריספל והאברכים החשובים, בעליהן של הנשים הרבות העובדות בסניף.

כמו כן הפתיע את הנוכחים נשיא לשכת רואי החשבון, מר חן שרייבר, שביקש לברך בהצלחה רבה.

לסיום, הוקרנו שתי ברכות מרגשות ביותר שנשלחו כסרטון: ברכה אחת מפיו של הראשון לציון, הגאון רבי שלמה משה עמאר, שמכיר ומוקיר באופן אישי את ר' יואל טולדנו, ועוד ביקר במשרדו לפני כ-12 שנה עם הקמת הסניף בבני ברק. הברכה השנייה מפיו של מזכה הרבים רבה של מגדל העמק, הגאון רבי יצחק דוד גרוסמן, שמעריך ומוקיר את המשרד וגם לו היכרות רבת שנים עם הצוות המורחב.

BDO

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד