ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
בתגובה למתקפה של בן גביר

ראש השב"כ בטקס יום הזיכרון: "לזכור את השיח האלים וההסתה"

ראש השב"כ רונן בר אמר היום בטקס יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל: "עוצמתנו תמיד הייתה באחדותנו. דווקא ביום שבו כולם מתכנסים בתוכנו, אנו חייבים לזכור את הסכנת הפלגנות, "אף אחד לא יוכל ללמד את אנשי השב"כ מה זה אהבת הארץ. הם לא ידברו, הם לא יצייצו, ויהיו מגן ולא יראה", הדגיש בר בנאומו בזמן רומז למתקפה של ח"כ איתמר בן גביר בשבוע שעבר. בן גביר: "ציפיתי שראש השב"כ לא יערב ביום הקדוש הזה עניינים פוליטיים, חבל"

ראש השב"כ בטקס יום הזיכרון: "לזכור את השיח האלים וההסתה"
רונן בר צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

ראש השב"כ רונן בר נאם הבוקר (שלישי) בטקס יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל שהתקיים במטה השב"כ ואמר כי "עוצמתנו תמיד הייתה באחדותנו. דווקא ביום הזה שבו כל מתכנסים בתוכנו, אנו חייבים לזכור את סכנת הפלגנות, השיח האלים וההסתהולה להביא. אותנו לתהומות מסוכנים".

אמרו, "על קיר הזיכרון במטה השב"כ, 150 שמות ומאחוריהם 150 משפחות. אין משפחה שהמחיר היה שווה לה. מנגד לא יכול להגיע לאן שהגענו אלמלא מחיר זה. מדינת ישראל קמה, קיימת ותתקיים קודם כל בזכות אלה אשר שילמו את המחיר היקר ביותר".

ספציפי בר ברמז לכול את החומר של בהמשך בן גביר: "הענקתי 3 אותות לרכז ולשני לוחמים, על חתך, על אומץ לב ועל סיכון חיים יוצא דופן בחדרה וביפו. מדי לילה רכזים, חוקרים, מאבטחים ולוחמים, נכנסים לשטח עם לוחמי הימ"מ, עם חיילי צה"ל, או לפעמים לבדם, סופגים אש ומסכלים פיגועים. מאחוריהם, כמו בחיפוי אווירי, ארגון שלם של אנשי מודיעין ותמיכה ששומרים ומאוכנים. יום ולילה ויום. ואף אחד לא יוכל ללמד אותם מה היא אהבת הארץ כי הם פשוט ירגישו אותה כל לילה ויבינו שהיא באמת נקנית בייסורים".

"הם לא ידברו, הם לא יצייצו, ויהיו מגן ולא יראה", הדגיש בר. "והם ימשיכו לפעול למענם של אלה שלא כאן איתנו, על מנת שנוכל להישיר מבט למשפחות השכולות כדי לנסות ולומר שהיה שווה. יהי הם ברוך ונהיה ראויים להם".

בעוצמה יהודית העלו בשבוע שער פוסקים נגד ראש השב"כ בעקבות תדרוכים נגד חבר הכנסת איתמר בן גביר שביקש לעלות להר הבית ובשבוע שעבר להגיע לשער שכם ואחרי שבש"כ נטען כי בן גביר הוא "נפץ שצריך לנטרל". בעיתון 'ישראל היום מודעה'. במימון 'עוצמה יהודית׳ עם תמונה של ראש השב"כ רונן בר לצד קריאה "רונן בר ראש השב"כ - נכשלת בהר הבית, נכשלת בבאר שבע, נכשלת בבני ברקה, נכשלת בעזה, ועכשיו אתה מאשים את איתמר בן גביר ואומר שצריך לנטרל. אותו? תפסיק לדרך, תתחיל לעבוד!".

בתגובה לדברי ראש השב"כ בטקס יום הזיכרון אמר ח"כ בן גביר בתגובה: "ביום כזה כולנו עם חללי מערכות ישראל ונפגעי פעולות האיבה. חיילים, שוטרים, לוחמי האש, סוהרים, אזרחים, ולוחמי השב"כ והמוסד. ציפיתי שראש השב"כ לא יערב ביום הקדוש הזה עניינים פוליטיים, חבל".

רונן בר ראש השב"כ יום הזיכרון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד