כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
הזדמנות אחרונה לישועה

מדהים: הארנק שנמצא בזכות הקמיע הקדוש של ר' ישעיה

"ר' ישעיה ב"ר משה שלח לך את הארנק" - הסיפור המדהים על הארנק שנמצא בזכות הקמיע הקדוש של ר' ישעיה מקרעסטיר זיע"א

מדהים: הארנק שנמצא בזכות הקמיע הקדוש של ר' ישעיה
אילוסטרציה צילום: FREEPIK

סיפורי המופתים על ר' ישעיה מקרעסטיר זיע"א פועל הישועות מופת הדור שיום ההילולא שלו חל היום ג' באייר, רבים מספור. אלפים נושעו מברכתו של הצדיק ומעידים כמה ישועות גדולות הם זכו לראות. למרות כל הסיפורים הרבים, יש לפעמים סיפור אחד קטן שתופס את הלב ומעיד על עוצמת הכוח שיש לר' ישעיה ב"ר משה לפעול ישועות עבור הכלל והפרט.

לחצו כאן ותזכו גם אתם בישועות מעל דרך הטבע>>>

את המעשה הבא שהתרחש בחול המועד פסח השנה,  מספר הרב צבי פייג מאשדוד: 'בחול המועד פסח השנה תשפ"ב, הלכתי ברחוב ומצאתי ארנק. בארנק היו מסמכים חשובים עם תעודת זהות וספח של המאבד. ידעתי מניסיון שלי, שייתכן שעד שהמאבד ימצא אותי, הוא יעבור עגמת נפש גדולה בביטול של הכרטיסים ודברים נוספים. החלטתי ללכת בעקבות הכתובת שהייתה בתעודת הזהות. הגעתי לכתובת שם נאמר לי שהמאבד עזב את הדירה לפני שנתיים. אחד השכנים מסר לי מספר טלפון, אולם התברר שהמספר שגוי. גם ב-144 לא ידעו לספק מספר שדרכו אפשר להתקשר למאבד.

עמדתי כבר להתייאש ולשוב לביתי. לפתע אני רואה בארנק את קמיע הישועות של התורמים ל'ברכת ישעיה' קמיע עם השמות הקדושים כפי שלימד ר' ישעיה מקרעסטיר זכותו יגן עלינו. התקשרתי למספר של ברכת ישעיה. התברר שיש להם את הפרטים של המאבד. נסעתי לכתובת של המאבד הילדים שפתחו לי את הדלת זיהו מיד את הארנק. אמרתי להם תמסרו לאבא שלך שר' ישעיה ב"ר משה שלח לו את הארנק'.

לחצו כאן ותזכו גם אתם בישועות מעל דרך הטבע>>>

קרעסטיר קמיע

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד