י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
רשלנות איומה

בזמן הלוויה 'הנפטרת' דפקה על הארון קבורה כדי לצאת

אישה במדינת פרו דפקה במכסה הארון קבורה שלה מבפנים, רגעים לפני שהיא עמדה להיקבר בהלוויה שלה. קרובי משפחה המומים לקחו אותה לבית החולים, שם ניסו לייצב את מצבה, אך שעות לאחר מכן היא מתה - הפעם באופן סופי

ארון קבורה אילוסטרציה
ארון קבורה אילוסטרציה צילום: באדיבות המצלם

הלווייתה של אישה בפרו נקטעה כאשר האישה עצמה החלה לדפוק על מכסה הארון מבפנים כדי לומר שהיא עדיין בחיים. קרובי משפחה המומים נשאו את ארונה של רוזה איזבל צספדה קאלקה, בת 36, שמעו דפיקות מבפנים, פתחו את הארון ומצאו את קרובת משפחתם בעיניים פקוחות מביטה בהם.

רוזה וארון הקבורה הובהלו לבית החולים הסמוך על גבו של טנדר, שם היא חוברה במהירות למכונת הנשמה. חובשים אישרו כי אכן היו לה סימני חיים, מצבה השתפר, מה שנתן תקווה שנס יתרחש. אבל מצבה של רוזה הידרדר במהירות, והיא נפטרה כמה שעות לאחר מכן. שלושת אחייניה של רוזה, שנפצעו באותה תאונה כמוה, מתאוששים בבית החולים אך עדיין במצב קשה.

שומר בית הקברות חואן סגונדו קאחו אמר לתקשורת המקומית: "היא פקחה את עיניה והזיעה, מיד הלכתי למשרד שלי והתקשרתי למשטרה". צוות שוטרים נשא את הארון דרך קהל אל טנדר, היא נלקחה לבית חולים. רוזה עברה תאונת דרכים קשה, תאונה שגבתה את חייו של גיסה ופצעה קשה את אחייניה שמתה ב-26 באפריל. אך קרובי משפחתה של רוזה הביעו זעם על כך שרוזה הוכרזה מתה ונשלחה לחדר המתים ללא בדיקה נאותה.

קרובת משפחתה זעמה על בית החולים ואמרה: "אנחנו רוצים לדעת למה האחיינית שלי נלקחה לבית הקברות, היא דחפה ונגעת בארון המתים, איך זה קרה". המשטרה חוקרת כעת האם הצוות בבית החולים הוריד את רוזה ברשלנות לחדר המתים, קבע את מותה ושלח אותה לחדר המתים ללא בדיקה מתאימה כדי לאשר שהיא אכן מתה.

קבורה פרו לוויה משטרה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד