י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
תקרית יוצאת דופן

צפו: הדוב נכנס לסובארו של השוויגער לחפש אוכל וגרם נזק

דוב פרץ למכונית בשעת בלילה בחיפוש אחר חטיפים. החתן מצא את הדוב במכונית של חמתו. "נראה כמו ילד מתבגר שרק התעלף במכונית שלו אחרי לילה ארוך ואמא שלו תפסה אותו"

צפו: הדוב נכנס לסובארו של השוויגער לחפש אוכל וגרם נזק
הדוב בתוך הרכב צילום: GoFundMe

דוב התגלה יושב במושב הנוסע במכונית של אישה בקונטיקט ארה"ב לאחר שפרץ לתוכו כדי לחפש חטיפים. תושב העיר קורנוול, קודי גילוטי, סיפר כי הדוב נכנס לסובארו של חמותו, הוא ראה מהבית את האורות הפנימיים של המכונית נדלקים כשהדלת נפתחה. הוא יצא החוצה ומצא דוב גדול יושב במושב הנוסע, הדוב נראה מופתע לראות אותו.

"פשוט הייתי המום", אמר גילוטי ל-NBC קונטיקט. "זה נראה כמו ילד מתבגר שרק התעלף במכונית שלו אחרי לילה ארוך ואמא שלו תפסה אותו". למרבה המזל, איש לא נפגע במפגש. גילוטי התקשר לרשויות ואנשי משרד האנרגיה והגנת הסביבה כדי שיגיעו לקחת את הדוב.

גורמים רשמיים הבינו במהירות שהדוב לכד את עצמו בתוך הרכב לאחר שכל הדלתות ננעלו. הם פתחו את הדלת בחבל והשתמשו בשקית שעועית כדי לפתות את הדוב לצאת מהרכב. גילוטי הבחין במכונית מתחילה להתנדנד קדימה ואחורה, "הדוב נבהל מסביבתו", סיפר.

הדוב השתחרר לבסוף מתוך המכונית וברח אל היער הסמוך. גילוטי, המום משרשרת האירועים, אמר כי הדוב היה אחד ה"גדולים ביותר שהוא ראה אי פעם", למרות שלטענתו ראה כמה באזור בעבר. לפני שהדוב פרץ לרכבה של חמותו, הוא נכנס לראשונה לטנדר של גילוטי וגרם לנזק מסוים. הדוב קרע את המושבים לפני שעבר למכונית של חמותו.

"אני חושב שהוא פתח אותו ולא היה אוכל במשאית שלי. היה תיק ריק של מקדונלד'ס ועוד כמה דברים במכונית שלה אז אני חושב שהוא פשוט הזיז דברים מסביב למושב שלי בחיפוש אחר דברים, לא מצא כלום ואז עזב ונכנס לרכב של חמותי" אמר גילוטי. גג הרכב, החלונות ואחת הדלתות, נראים כאילו נקרעו על ידי הדוב.

גילוטי אמר לרשת NBC כי הוא לא יתפלא אם היא יתקל באותו דוב מתישהו בקרוב. "אני בטוח שזה יחזור", אמר. משרד האנרגיה והגנת הסביבה הזהיר את התושבים באתר האינטרנט של המשרד, כי עוד דובים יגיעו לאחר תרדמת החורף. הם ממליצים לאנשים להשאיר את דלתות הבית והמכוניות נעולות ולסגור היטב את החלונות כדי למנוע מקרים דומים. לפגוש דובים שחורים בקונטיקט אינו אירוע נדיר. יש בערך 1000 עד 1200 מהם במדינה, כך על פי רשת NBC המקומית. מדובר בעלייה של 25 אחוז מאז 2018.

ארה"ב דוב רכב קונטיקט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד